וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת בכלא גיל פרג, שהורשע ברצח אימו ודודתו בארגנטינה

8.7.2024 / 10:06

סוהרים מצאו אותו מוטל בתאו מחוסר הכרה, ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. פרג כונה בלעג "איש החתול", כיוון שבמהלך משפטו השמיע קולות "מיאו" ולא אחת הוצא בשל כך מהדיונים. הוא ריצה מאסר עולם בארגנטינה בגין רצח אימו ואחותה, שהגיעו לבקר אותו שם

המשטרה בארגנטינה עצרה את גיל פרג' בחשד למעשה/עריכה: שניר דבוש

האסיר הישראלי גיל פרג, שריצה מאסר עולם בארגנטינה בגין הרצח של אימו ודודתו כשהגיעו לבקר אותו שם, מת ביום ראשון לילה בבית החולים הפסיכיאטרי אל סוס של רשות בתי הסוהר - כך מדווחת (שני) התקשורת במדינה. סוהרים מצאו את פרג בן ה-41 מוטל בתאו מחוסר הכרה, ניסו לבצע בו פעולות החייאה במשך מספר דקות, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

סיבת המוות טרם התבררה, אבל במהלך מאסרו נודע כי סבל מבריאות רופפת ובעיותיו הבריאותיות הפיזיות והנפשיות התפרסמו לא אחת, והוא היה מאושפז לפרק זמן במחלקה לחולי נפש בבית החולים גואימלינו. גופתו נשלחה לנתיחה שלאחר המוות כדי לברר את סיבת מותו.

גיל פרג בבית הכלא בארגנטינה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיל פרג בבית הכלא בארגנטינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיל פרג בבית הכלא בארגנטינה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיל פרג בבית הכלא בארגנטינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיל פרג' חשוד ברצח  פרחיה סרוסי ולילי פרג' בארגנטינה , ינואר 2019. צילום מסך
מעצרו של גיל פרג/צילום מסך

גיל-ניקולס פרג כונה בלעג "איש החתול", כיוון שבמהלך משפטו השמיע קולות "מיאו" ולא אחת הוצא בשל כך מהדיונים בעניינו. הוא לא הצליח לשכנע את המושבעים באי שפיותו. חזותו הפיזית הלכה והתדרדרה, במהלך מאסרו הוצג לעיתונאים כשהוא מעורטל ובמצב נפשי קשה מאוד בתא בידוד. הוא היה מוכר במדינה בשל פרשיית הרצח, והתקשורת המשיכה לעקוב אחריו גם אחרי מאסרו.

הרצח הכפול שביצע פרג בינואר 2019, כשהיה בן 36, זעזע את ארגנטינה. אימו פרחה סרוסי בת ה-63 ואחותה לילי פרג בת ה-54 הגיעו אז לבקר אותו בעיר מנדוסה שבה התגורר. הרקע היה ככל הנראה מחלוקת כספית שהתגלעה בין פרג, אז מהנדס אלקטרוניקה שניהל בארגנטינה חברות שהיו בבעלות אימו. זמן קצר אחר כך הן נעלמו.

שוטרים שהוזעקו כדי להתחקות על עקבותיהן תישאלו אותו, ובתחילה סיפר כי לא ראה את אימו ודודתו מאז שליווה אותן לאוטובוס לאחר המפגש המשפחתי. אבל מצלמות אבטחה הפריכו את הגרסה הזו כיוון שהן לא נראו עוזבות את הבית אליו נכנסו. המשטרה פשטה על ביתו של וראיות שנמצאו שם בסיוע כלבי משטרה הביאו למעצרו בחשד כי רצח אותן, ולאיתור קברים מאולתרים בחצר ביתו בהם טמן אותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully