וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים נעצר לאחר שדקר את בת זוגו

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 17:33

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי החשוד בן ה-40, תקף את זוגתו בת ה-20 סמוך למקום מגוריהם בכפר עקב שמזרחית לעיר. היא נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי. הוא נלקח לחקירה, ומחר יובא לבית המשפט לצורך הארכת מעצרו

עמותת "עיגול לטובה" קוראת לסייע לנשים במצוקה/עמותת עיגול לטובה, יח"צ

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו היום (ראשון) את תושב הכפר עקב שמזרח העיר החשוד שתקף את בת זוגו סמוך למקום מגוריהם. בחקירה ראשונית של המקרה עלה כי החשוד, בן ה-40 תקף את זוגתו בת ה-20 כשישבו באמצעות חפץ חד כשישבו ברכבם. היא נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי. החשוד נלקח לחקירה ומחר יובא לפני בית המשפט לצורך הארכת מעצרו.

אישה מאוימת על ידי בעלה. ShutterStock
החשוד נלקח לחקירה ומחר יובא לפני בית המשפט לצורך הארכת מעצרו. אישה שחווה אלימות/ShutterStock

מוקדם יותר היום, בית המשפט המחוזי מרכז גזר 14 שנות מאסר ופיצוי בסך 80,000 שקלים על איאנו טאקלה, תושב פתח תקווה שהורשע בניסיון הרצח של אשתו באמצעות גרזן, לעיני בנותיהם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת מפרקליטות מחוז מרכז, יממה לאחר שטאקלה רב עם אשתו משום שחשד שהיא בוגדת בו, נכנס הנאשם בעקבותיה לחדר האמבטיה, כשבידו גרזן. טאקלה דחף את אשתו על הרצפה, היכה אותה באמצעות הגרזן בידה ובעורף וכן בעט בה וחנק אותה. אשתו צעקה לבנותיה שהגיעו לחדר האמבטיה ומצאו אותה שרועה על הרצפה ומדממת. הבנות ניסו להדוף את אביהן והתחנו אליו שיפסיק. הן הצליחו לחטוף ממנו את הגרזן, לדחוק אותו מתוך חדר האמבטיה ולנעול אחריו את הדלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully