וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי חשד שבגדה בו: 14 שנות מאסר לגבר מהמרכז שניסה לרצוח את אשתו לעיני בנותיהם

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 16:33

מכתב האישום עולה שאיאנו טאקלה נכנס עם אשתו לחדר האמבטיה כשבידו גרזן, שם הכה אותה, חנק אותה ובעט בה. הבנות שמיהרו לחדר האמבטיה מצאו את אמם מדממת על הרצפה. הן הדפו את אביהן ונעלו אותו מחוץ לחדר. השופטים: "ענישה חמורה תצליח היכן שנכשלו הסברה וחינוך"

בווידאו: גבר מכה את אשתו/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (ראשון) 14 שנות מאסר ופיצוי בסך 80,000 שקלים על איאנו טאקלה, תושב פתח תקווה שהורשע בניסיון הרצח של אשתו באמצעות גרזן, לעיני בנותיהם.

טאקלה ואשתו היו נשואים במשך כ-35 שנה, והתגוררו בפתח תקווה עם שלוש מבנותיהם. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת מפרקליטות מחוז מרכז, ניסיון הרצח אירע במאי 2022, על רקע ויכוחים חוזרים בין בני הזוג, ובמרכזם חשדו של איאנו כי אשתו בוגדת בו, ואיומים חוזרים מצידו כי יהרוג אותה. יממה לאחר ריב בנושא, נכנס הנאשם בעקבותיה של אשתו לחדר האמבטיה, כשבידו גרזן. טאקלה דחף את אשתו על הרצפה, היכה אותה באמצעות הגרזן בידה ובעורף וכן בעט בה וחנק אותה. אשתו צעקה לבנותיה שהגיעו לחדר האמבטיה ומצאו אותה שרועה על הרצפה ומדממת. הבנות ניסו להדוף את אביהן והתחנו אליו שיפסיק. הן הצליחו לחטוף ממנו את הגרזן, לדחוק אותו מתוך חדר האמבטיה ולנעול אחריו את הדלת.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
איים עליה באופן תדיר שיהרוג אותה. אדם נאזק על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל

לאחר ניהולו של משפט הוכחות, הורשע טאקלה בניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות כשהעבריין נושא נשק קר ופציעה. בית המשפט התייחס בגזר הדין לנתון שהופיע בדו"ח האוניברסיטה העברית בירושלים, לפיו בשנת 2023, נרצחו בישראל 22 נשים על רקע מגדרי, כשב-19 מהמקרים הייתה היכרות מוקדמת בין הרוצח וקורבנו, וב-12 מהמקרים הרוצח היה בן זוגה של הקורבן.

"אין לסטות מהקביעה כי הסיבה לביצוע המעשה הייתה חשדו של הנאשם שהמתלוננת בגדה בו, מעשה שבגינו 'מגיע לה עונש', לדעתו", הוסיף בית המשפט במעמד גזר הדין. "יש לדחות בשתי ידיים את התפיסה הרצחנית, שלפיה חשד בבגידה, או אפילו בגידה ודאית, מבססים זכות לבן הזוג הנבגד לנקום נקמתו וליטול את חיי הבוגדת. תפיסה זו טרם עברה מהעולם, אף-לא ממדינת ישראל. כבר עמדנו על חומרת הבעיה ועל הצורך הדחוף לפתורה בבית המשפט. ענישה חמורה תצליח היכן שנכשלו הסברה וחינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully