וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשים אחרי הטבח, האימהות של בארי זועקות: "עסקה עכשיו, כדי שנוכל לגדל את הדור הבא"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 11:50

התינוקות שלהן נולדו אחרי 7 באוקטובר, בעוד בני משפחתן נרצחו או נחטפו. עכשיו הן מבקשות: "תתקדמו לעסקה בהקדם האפשרי כדי שתהיה לנו אפשרות אמיתית להשתקם. איבדנו מספיק"

אלמוג ג'אן: "חשוב להגיע לעסקה- שהאימהות יוכלו לחבק את ילדיהן"/מטה משפחות החטופים

ארבע אימהות מקיבוץ בארי, שילדו את ילדיהן מאז טבח אוקטובר, קוראות היום (ראשון), תשעה חודשים בדיוק מאז מתקפת הטרור, להחזיר את החטופים לביתם בהקדם האפשרי. האימהות, שעודן מפונות מביתן ולאחר שבני משפחתן וחבריהן נרצחו או נחטפו, אומרות היום: התינוקות מראים איך החיים ממשיכים, אך החיים האלה לא שלמים.

"בתשעה חודשים נוצרים חיים, תינוקות שאנחנו זוכות לחבק, שזוכים לצחוק ולאכול, שזוכים לטיפול רפואי ולהגנה. החברים שלנו בעזה לבד כבר תשעה חודשים. החזירו אותם הביתה, עכשיו!", מסרו האימהות בהצהרה לעיתונות.

"חיים חדשים נוצרו. חיים יקרים הופסקו", אומרת אחת מהן, סתיו רחום שבתה עומר נולדה השנה, "איבדנו מספיק, תתקדמו לעסקה בהקדם האפשרי כדי שתהיה לנו אפשרות אמיתית להשתקם ולגדל פה דור חדש".

נופר רדא דינר, מנהלת מחלקת התרבות של קיבוץ בארי, אמרה על בנה איתן כי הוא והתינוקות "מראים איך החיים ממשיכים, איך תקווה נוצרת יש מאין", אך הבהירה: "יחד עם העובדה שאני צוחקת, הצחוק לא שלם, גם לא התקווה וגם לא החיים. מי שנלקח מאיתנו כבר לא יחזור, אבל מי שעוד שם יכול. תחזירו אותם כדי שנוכל להיות קצת יותר שלמים".

מימין לשמאל: מחול שוש עם בתה יהב, נופר רדא דינר עם בנה  איתן, אריאל בן חיים עם בתה שר, סתיו רחום עם בתה, עומר. דוברות קיבוץ בארי, אתר רשמי
מימין לשמאל: מחול שוש עם בתה יהב, נופר רדא דינר עם בנה איתן, אריאל בן חיים עם בתה שר, סתיו רחום עם בתה, עומר/אתר רשמי, דוברות קיבוץ בארי
הילה בן נון, כרמי בת ה-9 חודשים ואשל גת. דוברות בארי, אתר רשמי
אשל גת, אביה של כרמל גת, עם הילה בן נון מבארי ובתה כרמי, שנולדה בליל החילוץ מבארי לפני 9 חודשים/אתר רשמי, דוברות בארי

אשל גת, אביה של כרמל גת שנחטפה אף היא לעזה ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי, הביע היום דברים ברוח דומה. "יש עסקה על השולחן. יש חיים ומוות על המאזניים. בתשעה חודשים נוצרים חיים, ובמשך תשעת החודשים האחרונים נגדעו יותר מדי חיים. תשעה חודשים בשבי זה הרבה יותר מדי. איבדנו מספיק. יש רק דבר אחד שחובה לעשותו - לקדם את העסקה ולהוציאה אל הפועל לאלתר".

גת ניצל בעצמו מן הטבח, אולם אשתו כנרת נרצחה, וכלתו ירדן ונכדתו גפן נחטפו אף הן - והוחזרו בעסקת החטופים הראשונה, לפני כשבעה חודשים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully