וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום השיבוש הלאומי": פעילי מחאה הפגינו מחוץ לבתים של שרים וחברי כנסת

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 8:52

המפגינים התייצבו מחוץ לבתיהם של 18 שרים וחברי כנסת מהקואליציה וקראו לקיים בחירות, כחלק מ"יום השיבוש הלאומי". המפגינים החלו את מחאתם בשעה 6:29 - תשעה חודשים בדיוק אחרי תחילת מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר

"יום השיבוש הלאומי": הפגנה מול הבית של השר ישראל כ"ץ. 07.07.2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היום (ראשון) בבוקר, בדיוק בשעה 06:29, תשעה חודשים לאחר תחילת המתקפה ב-7 באוקטובר, פעילי המחאה הפגינו מול בתיהם של 18 חברי כנסת ושרים מהקואליציה כחלק מ"יום השיבוש הלאומי". לפי הודעה שנשלחה מטעם פעילי המחאה, ההפגנות מגיעות כדי "להעיר" את נבחרי הציבור לקריאות "כישלון מוחלט", במטרה להזכיר להם את המציאות הקשה ואת דרישת העם להחזרת המנדט.

"יום השיבוש הלאומי": פעילי מחאה הפגינו מחוץ לבתים של שרים וחברי כנסת/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפעילות התקיימה כאמור מול בתיהם של בכירים בקואליציה, ביניהם מירי רגב, אמיר אוחנה, יואב גלנט, אבי דיכטר, ניר ברקת וישראל כ"ץ. המפגינים דורשים פעולה מיידית להחזרת החטופים ולקיום בחירות. בחירת השעה 06:29 אינה מקרית - זוהי בדיוק השעה שבה החלו האזעקות להישמע ברחבי ישראל ב-7 באוקטובר. הפעילות נועדה להדגיש את חלוף הזמן מאז האסון ואת הצורך הדחוף בפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

מטה המאבק "חופשי בארצנו" מדגיש כי פעילות זו היא חלק מיום השיבוש הלאומי, בקריאה לחברי הכנסת להקשיב לקול העם ולפעול להחזרת המנדט לציבור.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
מפגינים מול ביתו של ח"כ שלום דנינו במלאת 9 חודשים לשבעה באוקטובר, 7 ביולי 2024. בונות אלטרנטיבה, אתר רשמי
מפגינים מול ביתו של ח"כ שלום דנינו במלאת 9 חודשים לשבעה באוקטובר, 7 ביולי 2024/אתר רשמי, בונות אלטרנטיבה

בתוך כך, קבוצת המחאה "לוחמי כיפור" הפגינה עם הטנק המפורסם שלהם למושב עמיקם סמוך לביתו של שר הביטחון יואב גלנט, וקראו לו בין היתר להקים ועדת חקירה באופן מיידי למחדל 7 באוקטובר וללכת לבחירות בהקדם - כדי שמחדל שכזה לא ייקרה שוב.

ההפגנה של "לוחמי כיפור" מחוץ לביתו של השר יואב גלנט. ללא, אתר רשמי
ההפגנה של "לוחמי כיפור" מחוץ לביתו של השר יואב גלנט/אתר רשמי, ללא

כמו כן, עם פתיחת יום התנגדות עליו הכריזו ארגוני המחאה שימשך עד לערב, התייצבו הבוקר בשעה 06:29 בדיוק אחים ואחיות לנשק, מול ביתם של השר יולי אדלשטיין, השרה מירי רגב, השרה גילה גמליאל השר יואב קיש וחברי הכנסת בועז ביסמוט וצביקה פוגל.

מתנועת אחים לנשק נמסר: "275 ימים ישראל מופקרת. ממשלת הקיצוניים מסרבת לקחת אחריות ולהחזיר את המנדט לעם, להשיב את האחים והאחיות שלנו שנחטפו מבתיהם בכל מחיר ובמקביל מחוקקת השתמטות. נמשיך במחאה נחושה עד שממשלת ההפקרות תתעורר, תיקח אחריות ותקבע מועד לבחירות. צאו לרחוב. המחאה גדלה בכל יום שעובר כששניים משלושה אזרחים בעד בחירות. בסיפור הישראלי החדש נגמרו הטריקים והשתיקים, אנחנו קוראים לראשי הרשויות, ההסתדרות והמעסיקים להצטרף ללחץ הציבורי. התקומה בידנו".

תנועת דורשינוי: "לא נשכח שעוצמה יהודית הצביעה נגד עסקת החטופים הקודמת שהצילה מעל למאה נפשות. עכשיו כשיש הזדמנות, אולי אחרונה, להציל את מי שחיים, אסור לתת לקיצונים לנווט. תשעה חודשים למחדל הנורא, לממשלת האסון יש מנדט לעשות רק שני דברים: להחזיר את החטופים ולהתפטר.היום נרעיד את המדינה בדרישה לעסקה, בחירות, ושיקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully