וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה מחבלים חוסלו בג'נין, מתוכם חוליה שאחראית למותו של סרן אלון סקאג'יו

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 16:44

בפעילות של יחידת דובדבן וסיירת חרוב בהכוונה מודיעינית של שב"כ פעלו לסיכול טרור, ובמקביל הפעילו נוהל "סיר לחץ" על מבנה בו התבצרו מחבלים נוספים. בסיום הנוהל, הלוחמים חיסלו את המחבל המאם חשאש, לצד מחבל נוסף וכן איתרו אקדח במבנה

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כוחות צה"ל בהכוונה מודיעינית של שב"כ חיסלו היום (שישי) שבעה מחבלים במהלך פעילות לסיכול טרור בג'נין, מתוכם חוליית מחבלים שאחראית למותו של סרן אלון סקאג'יו שנהרג ממטען בשבוע שעבר.

במסגרת הפעילות, לוחמי יחידת דובדבן וסיירת חרוב ניהלו חילופי אש עם מחבלים במרחב, ובמקביל הפעילו נוהל "סיר לחץ" על מבנה בו התבצרו מחבלים נוספים. בסיום הנוהל, הלוחמים חיסלו את המחבל המאם חשאש, לצד מחבל נוסף וכן איתרו אקדח במבנה. שני המחבלים לקחו חלק בתקיפת הכוחות בפעילות בה נפל סרן אלון סקאג'יו - מפק"ץ בסיירת חרוב. בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר חיסל חוליית מחבלים חמושים שזוהתה במרחב.

בתום הפעילות בה נפל סרן אלון סקאג'יו, שב"כ ערך ריכוז מאמץ מודיעיני בשיתוף צה"ל, בסיומו אותרו המעורבים בתקיפת הלוחמים. בתאריך 03.07 חוסל על ידי ימ"ס איו"ש המחבל נדאל עמאר שלקח חלק בפיצוץ המטען גם כן.

פעילות כוחות צה"ל, ג'נין, יולי 2023. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
"דיווחים פלסטינים על שישה הרוגים משורותיהם". פעילות צה"ל בג'נין/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

בשבוע שעבר נפל סרן אלון סאקאג'יו מחטיבת כפיר ו-16 נפצעו לאחר שעלו על שני מטעני חבלה במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין. בין הפצועים, לוחם אחד במצב קשה; קצין, פראמדיקית ושלושה לוחמים נוספים באורח בינוני, וכל היתר במצב קל. מתחקיר ראשוני טרם התברר האם מטעני החבלה שהוטמנו בקרקע הופעלו אוטומטית או בשליטה מרחוק.

משפחת סקאג'יו מסרה שהיא מחזקת את ידי הלוחמים, צה"ל והשב"כ שעסקו במלאכה ודאגו לסגור מעגל ולסכל את חוליית הטרור. "אלון חתר למגע בכדי להציל חיים, לקח חלק באינספור פעולות מסוג זה במהלך שירותו והיה גאה בכל אחד ואחד מהלוחמים", נמסר מהמשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully