וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: גבר בן 35 נעצר בחשד לפריצת רכב - כשהוא בתוכו

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 8:55

בלשי תחנת שר"ת ראו את החשוד מסתובב ברחובות דרום העיר ומציץ לתוך מכוניות חונות. הם החלו לנוע לכיוונו, ותפסו אותו תוך ניסיון לגנוב חפצים מתוך רכב. השוטרים עצרו אותו מיידית והוא הועבר לחקירה, שבסיומה גיבשו תשתית ראייתית והגישו אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים

תיעוד עצירת החשוד בפריצת רכב/דוברות משטרת ישראל

בלי משטרת שר"ת עצרו ב-1 ביולי (שני) תושב בית חנינא, גבר בן 35, בחשד שפרץ לרכב וניסה לגנוב חפצים מתוכו. הוא נצפה מתהלך ברחובות דרום תל אביב ומציץ לתוך מכוניות חונות ברחוב - דבר העורר חשד בקרב שוטרים שסיירו במקום.

בלשי התחנה החלו מיד לנוע לכיוונו וכשהגיעו למקום תפסו את החשוד תוך כדי ניסיונו לגנוב חפצים כשהוא בתוך כלי הרכב. הוא נעצר ונלקח לחקירה.

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
"הוא נצפה מתהלך ברחובות דרום תל אביב ומציץ לתוך מכוניות חונות ברחוב". (אילוסטרציה)/דוברות משטרת ישראל

בסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

ברבעון השני של 2024 נרשם גידול של 42% בניסיונות גניבת הרכב, בקצב של פי 2.2 מהגניבות ברבעון האחרון של 2023, שבו נרשמה ירידה חריגה בעקבות פרוץ המלחמה והחשש של גנבי הרכב מהשטחים להתקרב ליישובים יהודיים. כך עולה מנתוני חברת איתור והשבת הרכב פוינטר. גם באיתוראן המתחרה מדווחים על גידול.

בשתי החברות מייחסים את הגידול לזינוק בשיעור התאונות, שמגדיל את הביקוש לחלקי חילוף. בניגוד לעבר שבו אזורים הקרובים לקו התפר כמו השרון וירושלים היו מוקדי גניבות, המוקד עבר לאזור תל אביב והמרכז, שרשם גידול במספר כלי הרכב שנמצאים בו בעקבות פינוי ישובים בדרום ובצפון בגלל המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully