וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל חצי מבושל ובגד אחד בלבד: בן גביר מתגאה בשינוי תנאיי האסירים הביטחוניים

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 8:54

סרטון שפרסמה דוברות שב"ס מציג אסיר ביטחוני של פת"ח שמתאר כיצד הוחמרו תנאי הכליאה מאז 7 באוקטובר: "מקבלים אוכל בחצי בישול, יש לי רק חולצה אחת ומכנס". למרות אזהרות בית הדין בהאג, השר לביטחון לאומי לא רואה בעיה: "הקייטנה הסתיימה"

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד בחקירה באמ"ן: "ארגוני טרור משתמשים בבתיה"ח ברצועה"/דובר צה"ל

שירות בתי הסוהר הוציא היום (חמישי) סרטון בו אסיר בטחוני מארגון פת"ח מספר על החמרת תנאי המאסר מפרוץ המלחמה. המחבל אבו סעיד יוסף, בן 40 משכם, מרצה מאסר של 21 שנים בגין השתייכות לארגון גדודי חללי אל אקצא, ניסיון לגרימת מוות בכוונה וקשירת קשר לגרימת מוות.

בווידאו, סעיד יוסף אומר כי "התנאים שלנו לפני 7 באוקטובר היו שונים לגמרי. חיינו חיים נורמלים, הייתה לנו קנטינה, היינו מקבלים לחם רגיל. יש לנו חופש פולחן, חצר באוהלים והיינו יוצאים גם לחצר הרגילה. הייתה לנו מכבסה, היה אפשר להסתפר מתי שאני רוצה. היו הרבה דברים שאני הייתי חי חיים נורמלים, והאמת זה היה גם נוח, אפשר להתקיים".

לאחר מכן התייחס יוסף לשינוי ואמר כי "מאז המקרה הכול ההפך. לא הסתפרתי תשעה חודשים. יש לך פס בחצר ואתה בתוך המרובע הזה - וזה מנטלי. בעצם אומרים לך מי שחוצה יגרום לכולם להיענש קולקטיבית. אין קנטינה, אנחנו מקבלים אוכל חצי מובשל, רק בשביל לחיות. היו לי בגדים, עכשיו רק חולצה ומכנס. הייתה מגמה ברחוב הפלסטיני ש'אם הלכתי לבית סוהר אז אני יכול להתקיים', היום - גם האסירים מבינים שזה לא שווה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ את הסרטון בחשבון ה-X שלו וכתב: "מחבל פת"ח מספר למצלמה על השינוי בתנאי המחבלים בכלא, ומזהיר את חבריו: אל תיכנסו לגיהינום של בן גביר. הקייטנה הסתיימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully