וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול נובה סיבלט את דירתו - ונעצר כשנתפסו אצל השוכר סמים

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 2:02

הגבר, בן 31 ופוסט טראומתי, עבד במרכז כשקיבל הודעה משכניו על תפיסת החומרים בדירה בצפון ולמרות שהראה לשוטרים את חוזה השכירות, הדבר לא עזר והוא נעצר. היום שופטת התערבה, האריכה את המעצר רק ביממה והורתה למשטרה: "אם הדירה מושכרת לאחר, שקלו את שחרורו"

בווידאו: ניצולי הנובה חוזרים לשטח המסיבה 11.04.24./עמותת ״עתיד לניצולים ולפצועים״

גבר בן 31, ניצול מסיבת הנובה ופוסט טראומתי נעצר אתמול (רביעי) לאחר שבדירתו, שסיבלט לשוכר, נמצאו סמים בכמות מסחרית. הגבר מצא לאחרונה עבודה כעוזר למתקין דקים, ועבד אתמול באזור המרכז כשקיבל הודעה מהשכנים, שמסרו כי בדירה שלו נמצאו החומרים. הוא הגיע למקום ונעצר.

הגבר הציג לשוטרים חוזה שכירות כתוב בכתב יד שבו מופיעים פרטי השוכר, אבל ללא הועיל. היום, בבית משפט השלום בחדרה ביקשה תחנת זכרון יעקב של המשטרה להאריך את מעצרו בעוד שבעה ימים. אבל, השופטת ראניה סרוגי', לאחר ששמעה את הסנגור, עו"ד יואב שפרונג, האריכה את מעצרו ביממה אחת בלבד והורתה כי "ככל שיתברר כי אכן הדירה מושכרת לאחר, על המשטרה לשקול את שחרורו ללא הבאתו לדיון נוסף בבית המשפט".

שטח מסיבת הנובה ברעים לאחר הטבח. חיים גולדברג, פלאש 90
"ככל שיתברר כי אכן הדירה מושכרת לאחר, על המשטרה לשקול את שחרורו". שטח הנובה/פלאש 90, חיים גולדברג

שוטרת מג"ב מצטיינת שניצלה מהטבח ב-7 באוקטובר בזמן ששהתה במסיבת הנובה ברעים, ובן זוגה אף נרצח מול עיניה, נשפטה ל-35 ימי מחבוש בשל שימוש בסמים. לאחר פרסום וואלה בנידון היא שוחררה לביתה. אלא שמספר דקות לאחר מכן נרשם סיבוב פרסה נידון, והסנגור שלה עדכן שהודיעו לו שהיא צריכה להתייצב בבסיס הכליאה ביום ראשון.

השוטרת פנתה לקב"ן כדי לקבל טיפול נפשי אך זה לא הועיל לה, ולכן היא החלה להשתמש בסם קנאביס כדי להירדם בלילות. בנוסף, השוטרת קיבלה את אותו העונש שקיבלו חמישה מחבריה ליחידה שעישנו קנאביס ללא שום הצדקה רפואית או נפשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully