וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת מג"ב נידונה ל-35 ימי מחבוש כי צרכה קנאביס. ואז התחילה הפארסה

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 21:46

השוטרת תחילה נשפטה ל-35 ימי מחבוש, אלא שלאחר פרסום וואלה היא שוחררה לביתה. לאחר מכן קיבלה הודעה שבה נאמר לה להתייצב בבסיס הכליאה ביום ראשון הקרוב. אלא שלאחר מכן שוב חלה הסתעפות בפרשה, ובמשטרה הודיעו לה שהיא תעבור לצה"ל וככל הנראה לא תלך למחבוש

"מרגישים פה חיבור חזק אליה"; משפחות נרצחי הנובה הגיעו לנקות את הזירה בה איבדו את יקיריהם/אבי רוקח

שוטרת מג"ב מצטיינת שניצלה מהטבח ב-7 באוקטובר בזמן ששהתה במסיבת הנובה ברעים, ובן זוגה אף נרצח מול עיניה, נשפטה ל-35 ימי מחבוש בשל שימוש בסמים. לאחר פרסום וואלה בנידון היא שוחררה לביתה, אלא שמספר דקות לאחר מכן נרשם סיבוב פרסה בנידון, והסנגור שלה עדכן שהודיעו לו שהיא צריכה להתייצב בבסיס הכליאה ביום ראשון. הפרשה לא נגמרה כאן ואחרי מספר שעות שוב נרשם סיבוב פרסה, ובמשטרה הודיעו לה שהיא תעבור לצה"ל וככל הנראה לא תלך למחבוש.

השוטרת פנתה לקב"ן כדי לקבל טיפול נפשי אך זה לא הועיל לה, ולכן היא החלה להשתמש בסם קנאביס כדי להירדם בלילות. בנוסף, השוטרת קיבלה את אותו העונש שקיבלו חמישה מחבריה ליחידה שעישנו קנאביס ללא שום הצדקה רפואית או נפשית.

השוטרת שיגרה מכתב בהול למפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי באמצעות עורכי הדין ויטל יעקב האוזמן ורן כהן רוכברגר, מי ששימש בעבר בתפקיד הסנגור הצבאי הראשי בצה"ל, שבו ביקשה לבטל או לחילופין להמתיק את עונשה: "צר לומר אך ההפעלה הטכנית של הכוח הפיקודי בהקשר זה מצטיירת כ'שימת פס' מוחלטת על החובה להפעיל שיקול דעת מינהלי ופיקודי נאות, ועלולה להצטייר כמנותקת וחלילה אף אכזרית בעיני הציבור ואף לפגוע חלילה באמון הציבור במשטרה", נטען.

קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
ההרס במתחם המסיבת הנובה ברעים/יותם רונן

השוטרת, ששמה אסור בפרסום, צירפה למכתבה חוות דעת מעובד סוציאלי שעובד בעמותת לב בטוח שאליו היא פנתה לאחר הזוועות שאליהן היא נחשפה. בחוות הדעת הוא כתב שעל בסיס השיחות שהיו לו עם השוטרת הוא בהחלט יכול להגיד שהיא סבלה מתסמינים של טראומה אקוטית. עוד הוסיף כי השוטרת צלצלה אליו היום לעדכן אותו בעונש שהיא קיבלה, ועל כך הוא כתב שאנשים שנחשפו לאירוע טראומתי זקוקים למרחב בטוח כדי להשתקם וכי להערכתו חשיפה לתנאי כליאה עלולים להחמיר את מצבה הנפשי.

בסיום המכתב של עורכי הדין שמייצגים את השוטרת נכתב כי "אין חולק ששימוש בסמים אסור ופסול ואינו מתיישב עם שירות של שוטרת ביחידה ומצדיק שיפוט וענישה, אך אין זה מצדיק להתעלם מהרקע שבו נעשה המעשה והיותה ניצולת מסיבת הנובה".

בנוסף סייעו לשוטרת ח"כ נעמה לזימי, קארין אלהרר, יצחק פינדרוס, מירב בן ארי והשר בן גביר, כך שהופעל לחץ ציבורי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully