וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"שית לא תפתח בחקירה נגד ח"כ אחמד טיבי

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 9:39

בהרב מיארה טענה כי אין מקום לפתוח בחקירה, בתגובה לעתירה שהגיש ארגון לביא על ארבע אירועים שונים שבהם נטען כי חבר הכנסת הסית נגד ישראל. עמדתה היא כי יש לדחות את העתירה על הסף, וכי כעת לא תורה למשטרה לפתוח בחקירה נגד ח"כ טיבי | פרסום ראשון

פתיחת כנס הקיץ של מושב הכנסת- ראיון עם אחמד טיבי/יותם רונן

פרסום ראשון: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הגישה הערב (חמישי) את עמדתה לעתירה לבג"ץ שעסקה בשלושה אירועים שונים, שבהם נטען כי ח"כ אחמד טיבי הסית נגד מדינת ישראל. עמדתה של בהרב מיארה היא כי יש לדחות את העתירה על הסף, וכי כעת לא תורה למשטרה לפתוח בחקירה נגד ח"כ טיבי.

אחמד טיבי ,ישיבות סיעה 27 במאי 2024. ראובן קסטרו
ח"כ אחמד טיבי/ראובן קסטרו
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. שלי טורם/פלאש 90, עיבוד תמונה
היועמ"שית גלי בהרב מיארה/עיבוד תמונה, שלי טורם/פלאש 90

מדובר בעתירה שהגיש ארגון לביא, שבו נטען כי בארבעה אירועים שונים ח"כ טיבי הסית נגד מדינת ישראל.

  • האירוע הראשון נוגע לסרטון שבו נראה טיבי משבח את המחבל כרים יונס. בעניין זה כתבה היועצת כי טרם התקבלה החלטה בנושא ולכן רק לאחר קבלת החלטה האם לפתוח בחקירה נגד טיבי או לגנוז את התיק, העותרת תוכל לערער על ההחלטה.
  • האירוע השני נוגע לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ובו נראה טיבי משבח בנאום באוניברסיטת ג'ינן את מי שפעל נגד חיילי צה"ל. בעניין זה טענה היועצת כי על העותרת להגיש תלונה במשטרה לפני שהיא מגישה עתירה לבג"ץ.
  • האירוע השלישי, שגם בגינו הוחלט לא לפתוח בחקירה נגד טיבי, נוגע להפרעה של חבר הכנסת לשוטרים לבצע את עבודתם בהפגנה בשכונת בית חנינא בירושלים.

תגובת ארגון לביא: "היועצת המשפטית לממשלה מטעה את בית המשפט ולא בפעם הראשונה, בניגוד גמור לדברי היועמ"שית, ארגון לביא פנה למשטרת ישראל בנוגע לעבירותיו הפליליות של אחמד טיבי שבוצעו בשכונת בית חנינה. לא יתכן שהיועמ"שית לא ידעה זאת שכן היא וניצב דורון תורג'מן מכותבים שניהם על מסמך התלונה למשטרת ישראל, ומסמך זה התקבל באופן רשמי בלשכת היועמ"שית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully