וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטי חוצות הקוראים לבחירות הושחתו בזה אחר זה - עד שחברת השילוט הסירה את הקמפיין

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 23:07

השלטים, שפורסמו במחאה נגד הממשלה, הושחתו בשבועות האחרונים בשיטתיות במודיעין והאזור. כעת, הקדימה חברת השילוט תרופה למכה ועדכנה את המפגינים כי הורידה ביוזמתה שלטים מחשש לנזקים נוספים. המוחים התרעמו: עלותם - עשרות אלפי שקלים

הפגנה בקריאה לבחירות, צומת קפלן/מערכת וואלה

שלטי חוצות שפורסמו במחאה נגד הממשלה ובקריאה להכריז על בחירות הושחתו לאורך השבועות האחרונים בשיטתיות באזור מודיעין. כעת, חברת השילוט עדכנה את המפגינים שעומדים מאחוריהם כי הורידה ביוזמתה שני שלטים מחשש שייגרמו נזקים נוספים.

השלטים הראשונים הועלו בעיר ב-11 ביוני בעקבות קמפיין מימון המונים. בהמשך נתלו שניים נוספים. על חלקם התנוססו פניהם של חברי הממשלה, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר המשפטים יריב לוין, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ומתחתיהם הכיתוב "נכשלתם!". על אחרים נכתב "ביחד אנחנו התקווה. אתם עוד בבית?! תושבי מודיעין והסביבה צאו להפגין עם כולם. בחירות עכשיו".

שלטים הקוראים לבחירות הושחתו. ללא, אתר רשמי
שלטים הקוראים לבחירות הושחתו/אתר רשמי, ללא
שלטים הקוראים לבחירות הושחתו. ללא, אתר רשמי
שלטים הקוראים לבחירות הושחתו/אתר רשמי, ללא

לפני כשבועיים נגרם נזק לשניים מהם שמוקמו בצומת מרכזית בעיר, ושניים נוספים הושחתו השבוע. הלילה החברה הקדימה תרופה למכה והסירה בעצמה את שני השלטים הנותרים.

לדברי המפגינים, השלטים נתלו בעלות של עשרות אלפי שקלים, ובכוונתם להגיש תלונה למשטרה. עוד אמרו כי מקרים נוספים דומים התרחשו במקומות אחרים בארץ.

שלטים הקוראים לבחירות הושחתו. ללא, אתר רשמי
שלטים הקוראים לבחירות הושחתו/אתר רשמי, ללא

בחברה, "זוהר חוצות", השיבו בתגובה כי לא היו איומים, אלא התקשרו אליהם להתלונן כמה פעמים. "החלטנו לסיים את הקמפיין כי גרמו לנו נזקים למתקנים ולא רצינו להשקיע בהם עוד כספים. בפעמים הקודמות שזה קרה תלינו את השלטים מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully