וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נמצא במחנה פליטים ביו"ש והועבר לידי ישראל

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 19:37

הצעיר אותר על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בכניסה למחנה פליטים ג'לזון הסמוך לבית אל. הגורמים הפלסטינים אבטחו את הצעיר והוא הועבר מידיהם לקציני המנהל האזרחי ומשם לחקירה

כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנגנוני הביטחון הפלסטינים איתרו לפני זמן קצר (רביעי) צעיר ישראלי בכניסה למחנה פליטים ג'לזון הסמוך לבית אל. המנגנונים אבטחו את הצעיר והוא הועבר מידיהם לקציני המנהל האזרחי במפקדת תיאום וקישור רמאללה. הצעיר הועבר להמשך חקירה.

לפני כשבועיים, אמנון מוכתר, תושב פתח תקווה, נרצח ברכבו בפיגוע לאומני בקלקיליה. רכבו של מוכתר הוצת לאחר הירצחו. מחקירת המקרה עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית, בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות במשך שנים. עוד עלה מפרטים ראשוניים כי מוכתר נכנס לעיר דרך מעבר אליהו. בקלקיליה כמו גם בערים פלסטיניות נוספות באיו"ש אין מחסום בידוק לבאים לעיר, אולם קיים שילוט במרחב האוסר על ישראלים להיכנס לשטח A.

המנהל האזרחי עצר שודד וסוחר עתיקות באזור שכם והחרים אלפי ממצאים נדירים בשווי המוערך במאות אלפי שקלים, בהם מטבעות נדירים מראשית הופעת המטבעות בארץ. ללא, אתר רשמי
צעיר שנתפס על ידי הרשויות הפלסטיניות/אתר רשמי, ללא

כמה ימים לפני כן משה דעדוש בן ה-70 התמוטט ומת לאחר שרכבו נשדד בקלקיליה על ידי פלסטינים. מפרטי החקירה עולה כי דעדוש נשדד מרכבו והושלך לכביש בעת שנכנס לקלקיליה, דעדוש התעשת וניסה לעצור רכבים בצד הדרך ובמהלך נסיעה של עובר אורח שחילץ אותו משם לקה בליבו והתמוטט, הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא אך למרות מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully