וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בכרמיאל: המשטרה עצרה את כל בני משפחתו של המחבל, נבדקת אפשרות הריסת ביתו

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 19:40

המחבל החשוד הוא ג'ואד רביע, ערבי ישראלי בן 21 תושב כפר נחף. אחותו עובדת בסמוך ושהתה במבנה בזמן הפיגוע, ונעצרה בעקבות החשד כי שוחחה עימו בטלפון באותו היום. אימו ואחיו של רביע נעצרו כשהגיעו לזירה לאחר האירוע, אביו נעצר בביתו שם פועלים כוחות משטרה ושב"כ

מעצר אמו של המחבל שעשה את הפיגוע בכרמיאל/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

המחבל החשוד בפיגוע בכרמיאל הוא ג'ואד רביע, ערבי ישראלי בן 21, תושב כפר נחף הסמוך לכרמיאל. רבעי, אזרח ישראלי-ערבי, נורה למוות בזמן הפיגוע. אחותו העובדת במתחם ביג הסמוך שהתה במבנה במהלך האירוע, ונחשד כי שוחחה עימו בטלפון לפני הפיגוע. בנוסף לאחות, המשטרה עצרה כבר את רוב בני המשפחה: האם ואח נעצרו כשהגיעו לקניון לאחר שנודע להם דבר האירוע, אבי המשפחה נעצר בבית המשפחה בכפר שם פועלים כוחות משטרה ושב"כ. סקרנים רבים מתגודדים בסמוך.

מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שועאע "שוקי" תחאוכה הנחה לבדוק את כל האופציות המשפטיות להרוס את ביתו. בכפר נפוצה שמועה שהוא יצא לפיגוע על רקע אהבה נכזבת ורצון לסיים את חייו כשאהיד. ישראלי כבן 20 נרצח, וצעיר נוסף נפצע באורח קשה.

ג׳ואד רביע מכפר נחף ,המחבל שביצע את הפיגוע בכרמיאל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג׳ואד רביע מכפר נחף ,המחבל שביצע את הפיגוע בכרמיאל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעצר אחותו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכרמיאל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נבדקת האופציה להרוס את ביתו. מעצר אחותו של רביע בקניון בכרמיאל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
נפוצה שמועה שהוא יצא לפיגוע על רקע אהבה נכזבת ורצון לסיים את חייו כשאהיד. זירת הפיגוע בקניון בכרמיאל/מד"א

עדי ראייה סיפרו שהמחבל דקר את אחד הצעירים, ופצע אותו קשה מאד. חברו שהיה חמוש הספיק לדרוך את הנשק ולירות במחבל, אך בתוך כך נדקר גם הוא.

סגן מנהל אגף בטחון של עיריית כרמיאל, שהגיע עם אנשיו למקום, אמר לוואלה: "זירה קשה מאד. אנשים מאד נבהלו. אנחנו אבטחנו מסביב כדי לאפשר את הטיפול בפצועים ולהרגיע את הקהל, ואנחנו נותרים במקום לסייע בכל מה שנדרש לו על ידי כוחות הבטחון".

חובש רפואת חירום במד"א רן מושקוביץ סיפר על הפעולות שביצע ברגע שהגיע לזירה. "כשהגעתי למרכז המסחרי הכווינו אותי לקומה השנייה", אמר. "ראיתי 2 פצועים, גברים כבני 20 שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אתם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully