וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נרצח וצעיר נוסף נפצע קשה בפיגוע דקירה בכרמיאל

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 19:05

עדי ראייה סיפרו שהמחבל דקר את אחד הצעירים, וחברו, שהיה חמוש, הספיק לירות בתגובה, אך תוך כדי נדקר גם הוא. המחבל, ערבי-ישראלי מכפר נחף הסמוך, נוטרל בזירה. קרובי משפחתו נעצרו. סגן מנהל אגף בטחון של עיריית כרמיאל: "זירה קשה מאוד. אנשים נבהלו"

תיעוד הפיגוע בכרמיאל/לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ישראלי כבן 20 נרצח, וצעיר נוסף נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה שאירע היום (רביעי) בקניון חוצות בכרמיאל. הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם.

נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע בכרמיאל/בית החולים מרכז רפואי גליל

המחבל החשוד, ג'ואד רביע, הוא ערבי ישראלי תושב כפר נחף הסמוך לכרמיאל. אחותו עובדת הקניון. מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שועאע "שוקי" תחאוכה הנחה: לבדוק את כל האופציות המשפטיות להרוס את ביתו. ובינתיים, המשטרה עצרה כבר את בני המשפחה. האם ואח נעצרו כשהגיעו לקניון לאחר שנודע להם דבר האירוע. אחותו נעצרה במקום עבודתה בקניון ביג הסמוך. אבי המשפחה נעצר בבית המשפחה בכפר שם פועלים כוחות משטרה ושב"כ. סקרנים רבים מתגודדים בסמוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מעצר אמו של המחבל שעשה את הפיגוע בכרמיאל/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
זירת הפיגוע בכרמיאל, היום/מד"א
ג׳ואד רביע מכפר נחף ,המחבל שביצע את הפיגוע בכרמיאל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל ג'ואד רביע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפקד מחוז הצפון במשטרה כי המחבל הגיע רגלית לקניון ודקר שני אזרחים, שאחד מהם הצליח להתעשת ולנטרל אותו. "אנחנו סורקים במקביל את כל אזור המחוז, העלינו את רמת הכוננות", ציין. לפי עדי ראייה במקום, המחבל דקר את אחד הצעירים, ופצע אותו קשה מאוד. חברו, שהיה חמוש, הספיק לדרוך את הנשק ולירות במחבל, אך בתוך כך נדקר גם הוא.

חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
זירת הפיגוע בכרמיאל, היום/מד"א

סגן מנהל אגף בטחון של עיריית כרמיאל, שהגיע עם אנשיו למקום, אמר לוואלה: "זירה קשה מאוד. אנשים מאוד נבהלו. אנחנו אבטחנו מסביב כדי לאפשר את הטיפול בפצועים ולהרגיע את הקהל, ואנחנו נותרים במקום לסייע בכל מה שנדרש לו על ידי כוחות הבטחון".

חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
זירת הפיגוע בכרמיאל, היום/מד"א
שוטרים בזירת הפיגוע בקניון בכרמיאל3 ביולי 2024. דוברות משטרת ישראל
שוטרים בזירה, היום/דוברות משטרת ישראל
חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חובש רפואת חירום במד"א, רן מושקוביץ, סיפר: "כשהגעתי למרכז המסחרי הכווינו אותי לקומה השנייה. ראיתי שני פצועים, גברים כבני 20, שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה". לדבריו, "התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אתם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה".

מאוחר יותר עדכנו במרכז הרפואי לגליל בנהריה על מותו של אחד הפצועים: "למרכז הרפואי לגליל הובאו שני פצועי דקירה. אחד מהם במצב בינוני עד קשה, עם דקירה באזור החזה והכתף, ולאחר שמצבו יוצב בחדר ההלם, הועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. הפצוע השני הובא במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה, עם פגיעה קשה באזור החזה העליון, בבסיס צוואר ובכלי דם חיוניים. למרות ניסיונות ההחייאה, נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully