וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות דחתה את הטענות לתאונה: כתב אישום נגד סירוטקין שדרס מפגינים בהפגנה בת"א

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 13:30

בחודש אפריל הנאשם האיץ עם רכבו ופגע בחמישה מפגינים בהפגנה בקפלן. הפרקליטות דחתה את טענות הסנגור שטען בדיון הקודם כי לנאשם "נתקע הגז, ושום דבר לא היה בכוונה". כתב האישום מייחס לו עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות, ונהיגת רכב בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש

בווידאו: הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א/צילום: איתי רזיאל

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד חיים סירוטקין בן 53, שדרס חמישה מפגינים במחאה שהתקיימה בקפלן בתל אביב בחודש אפריל וגרם להם לחבלות.

הפרקליטות הודיעה לסנגור של סירוטקין על דחיית טענותיהם בשימוע כי מדובר בתאונה, ולפיכך החליטה על הגשת כתב האישום על ידי עורך הדין ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז ת"א. בדיון הארכת המעצר בחודש אפריל טען כי "נתקע לי הגז, חס וחלילה זה היה במכוון, אני מתנצל. ברחתי שמאלה וימינה כדי לא לפגוע באנשים, שום דבר לא היה בכוונה".

לפי כתב האישום, בתאריך 6.4.2024, בשעות הערב, התקיימה עצרת מחאה בצומת הרחובות קפלן ומנחם בגין בתל אביב, והמפגינים החלו לנוע על הכביש לכיוון צומת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך. באותה עת, נהג סירוטקין ברכבו, כשעמו רעייתו ושניים נוספים. לנוכח הימצאותם של המפגינים בנתיב נסיעתו, עצר סירוטקין את הרכב וכתוצאה מכך התפתח עימות מילולי, במהלכו הוא ורעייתו גידפו את המפגינים.

חיים סירוטקין, הנהג שתועד מתעמת עם המפגינים ודורס אותם. צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
האיץ ברכב באופן רשלני, נמהר וחסר זהירות, שאינו מתאים לנוכחות המפגינים על הכביש. סירוטקין/עיבוד תמונה, צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

שוטר שנכח במקום הבחין בעימות והורה לסירוטקין לנסוע אחריו בנסיעה איטית, במטרה לחלצו באופן בטוח מהצומת. סירוטקין נסע בהכוונת השוטר בנסיעה איטית, כשלפתע האיץ ברכב באופן רשלני, נמהר וחסר זהירות, שאינו מתאים לתנאי הדרך ולנוכחות המפגינים על הכביש, תוך שהוא סוטה ברכב ימינה ושמאלה. סירוטקין המשיך בנסיעתו המהירה לכיוון רחוב שאול המלך, עד שנעצר. כתוצאה מנהיגתו הפרועה, פגע באמצעות הרכב בחמישה מפגינים וגרם להם חבלות.

כתב האישום מייחס לסירוטקין עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות, וחמישה מקרים של נהיגת רכב בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש. בנוסף, הגישה הפרקליטות בקשה להורות על הארכת תנאים מגבילים של סירוטקין עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בהם עיכוב יציאה מהארץ ופסילת רישיון הנהיגה.

סרוטקין היה שחקן כדורגל בעבר וכיום משמש כמאמן מוכר בליגות הנמוכות. בסרטון שפורסם נראית גם אשתו, שבעבר בריאיון עמה הכריזה ש"אני שרה נתניהו של ליגה א'". בעמודי הפייסבוק האישיים של השניים הם מזדהים כתומכים נאמנים של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully