וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל דוקר, מנסה לברוח - ומנוטרל: תיעוד הפיגוע בכרמיאל

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 14:32

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכרמיאל תועד במצלמות האבטחה של הקניון, שם ניתן לראות כיצד הגיע עם סכין שלופה לעבר הישראלים שדקר, מנסה לברוח - ומונטרל. עדי ראייה סיפרו שהמחבל דקר צעיר ופצע אותו קשה. חברו שהיה חמוש הספיק לירות במחבל - ונדקר | אזהרת צפייה

תיעוד הפיגוע בכרמיאל/לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכרמיאל תועד היום (רביעי) במצלמות האבטחה של קניון חוצות בכרמיאל, שם ניתן לראות כיצד הוא מגיע עם סכין שלופה לעבר הישראלים שדקר, מנסה לברוח - ומונטרל. ישראלי כבן 20 נרצח, וצעיר נוסף נפצע באורח קשה.

הדוקר, ערבי-ישראלי, נוטרל במקום. נבדק החשד שהגיע מכפר נחף הסמוך, לשם הגיעה המשטרה. הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם. עדי ראייה סיפרו שהמחבל דקר את אחד הצעירים, ופצע אותו קשה מאד. חברו שהיה חמוש הספיק לדרוך את הנשק ולירות במחבל, אך בתוך כך נדקר גם הוא.

סגן מנהל אגף בטחון של עיריית כרמיאל, שהגיע עם אנשיו למקום, אמר לוואלה : "זירה קשה מאד. אנשים מאד נבהלו. אנחנו אבטחנו מסביב כדי לאפשר את הטיפול בפצועים ולהרגיע את הקהל, ואנחנו נותרים במקום לסייע בכל מה שנדרש לו על ידי כוחות הבטחון".

חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
"זירה קשה מאד. אנשים מאד נבהלו". הפיגוע בקניון בכרמיאל/מד"א
חשד לפיגוע בקניון בכרמיאל 3 ביולי 2024. מד"א
חברו שהיה חמוש הספיק לדרוך את הנשק ולירות במחבל, אך בתוך כך נדקר גם הוא. זירת הפיגוע בקניון בכרמיאל/מד"א

חובש רפואת חירום במד"א רן מושקוביץ סיפר על הפעולות שביצע ברגע שהגיע לזירה. "כשהגעתי למרכז המסחרי הכווינו אותי לקומה השנייה", אמר. "ראיתי 2 פצועים, גברים כבני 20 שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אתם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully