וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית שדרות: "הגנרלים התעייפו, הביטחון לא יגיע בתדרוכים אלא בהשמדה"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 21:19

ראש העיר אלון דוידי התייחס לדיווח בניו יורק טיימס לפיו בכירים בצבא מעוניינים בסיום הלחימה בעזה, "אני אומר לגנרלים - בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן. שגם כשכואבים וסובלים נמצאים כאן כי הם נחושים". הוא פנה לראש הממשלה ואמר , "ההיסטוריה תשפוט אותך"

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי מתח הערב (שלישי) ביקורת על הדיווח בניו יורק טיימס לפיו בכירי הצבא מעוניינים בהפסקת הלחימה בעזה. "שמעתי את כל התדרוכים של הגנרלים שהתעייפו ומדברים על סיום השלב העצים בלחימה. אז לכם גנרלים עייפים אני אומר - בואו לקבל עוצמה מהתושבים כאן. שגם כשכואבים וסובלים נמצאים כאן כי הם נחושים. נחושים לחיות בביטחון. הביטחון לא יושג בתדרוכים כי אם בהשמדה, במחיקת החמאס ובמחיקת סינואר".

במשך דבריו, דוידי פנה לראש הממשלה נתניהו. "כבר אמרתי לך שההיסטוריה תשפוט אותך ואני אומר זאת שוב. הפגן עוצמה, מנהיגות ואמונה".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. 13 בפברואר 2024. אבי רוקח
"גנרלים עייפים אני אומר - בואו לקבל עוצמה מהתושבים". ראש עיריית שדרות, אלון דוידי/אבי רוקח

מוקדם יותר הערב, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע לעיר שדרות ונשא דברים. "היום במיוחד כי אנחנו בצומת דרכים קריטי. אני שומע בימים האחרונים דיבורים על סיום "השלב העצים" וקורא את רונן ברגמן מפלרטט שוב על איזו עסקה ומשחקי ניסוח בין המתווכות לחמאס", אמר. "היום במיוחד כי אנחנו בצומת דרכים קריטי. אני שומע בימים האחרונים דיבורים על סיום "השלב העצים" וקורא את רונן ברגמן מפלרטט שוב על איזו עסקה ומשחקי ניסוח בין המתווכות לחמאס".

"דווקא לכן זה לא הזמן לעצור! זה לא הזמן להוריד את הרגל מהגז. הכי הפוך שיש! זה הזמן להכניס עוד כוחות ולהגביר את הלחץ הצבאי", קבע. "לכן לא ברורות לי האמירות השגויות מצד כל מיני גורמים על "הכרזה" על סיום "השלב העצים", לא ברורה לי הלהיטות של בכירי צה"ל להגיע להפסקת אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully