וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני בהלווית אמה: "תודה שהחזקת מעמד כדי שאוכל לראות אותך לפחות עוד פעם"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 19:30

מאות ליוו את ליאורה ארגמני בדרכה האחרונה בבית העלמין בבאר שבע. בתה, שהתאחדה עמה לאחר שחולצה מהשבי לפני פחות מחודש, ספדה לה: "מבטיחה לך שאהיה חזקה בדיוק כמוך". יעקב, בן זוגה של ליאורה: "עכשיו אני מבין שחיכית לזמן הנכון"

הלוויתה של ליאורה ארגמני/אבי רוקח וכאן 11

מאות הגיעו היום (שלישי) להלוויתה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני, שחולצה מהשבי בעזה. ליאורה הלכה לעולמה אמש בתום מאבק ממושך במחלת הסרטן, וזאת לאחר שהספיקה לפגוש את בתה, שחולצה במבצע צבאי לפני פחות מחודש.

"אמא שלי החברה הכי טובה שיש, הבנאדם הכי יפה וחזק שהכרתי בחיי", ספדה נועה בלוויה. "אני עומדת פה היום ועדיין מתקשה לעכל. כנגד כל הסיכויים זכיתי להיות איתך ברגעים האחרונים ולשמוע את המילים האחרונות. תודה שהיית חזקה והחזקת מעמד כדי שאוכל לראות אותך לפחות עוד פעם אחת, וכדי שאבא לא יישאר לבד.

"תודה על 26 שנים שזכיתי להיות לצידך", המשיכה. "למדתי ממך הרבה. לקחת אותי לטייל איתך מסביב לעולם, הפכת אותי לבנאדם חזק. הכלים שנתת לי הם כלים שלא אוכל לרכוש בשום מקןם אחר. כל פעם שהיה קשה דחפת אותי קדימה. אני מבטיחה לך שאמשיך ללכת בדרכך. מבטיחה לך שאשמור על אבא. מבטיחה לך שאהיה חזקה בדיוק כמוך. אמא, תמיד תהיי איתי, לא משנה לאן אלך ואת מי אפגוש. וכמו שלימדת אותי כשהייתי ילדה קטנה, אני אוהב אותך עד השמיים ובחזרה".

הלוויתה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני, בבית העלמין בבאר שבע, 2 ביולי 2024.. כאן 11, צילום מסך
נועה בדברי הספד לאמה, היום/צילום מסך, כאן 11

יעקב, בן זוגה של ליאורה ואביה של נועה ספד לה: "נלחמת כמו לביאה ולא ויתרת. כשנועה חזרה הביתה הבנת שאת יכולה לוותר. עכשיו אני מבין שחיכית לזמן הנכון. תודה על חיים משותפים וחברות אמת. תודה על העצות החכמות שלך. שהיית שם בשבילי תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלוויתה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני, בבית העלמין בבאר שבע, 2 ביולי 2024.. כאן 11, צילום מסך
נועה ואביה בהלוויה, היום/צילום מסך, כאן 11
הלוויה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני. בית העלמין באר שבע, 2 ביולי 2024. יניר יגנה
מאות הגיעו להלוויה. בית העלמין בבאר שבע, היום/יניר יגנה
ליאורה ארגמני. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
ליאורה ארגמני/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בהלוויה ספד ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ'."לא מכיר הרבה אנשים שחוו ייסורים כפי שאתם חוויתם, ועשיתם את זה באהבה שלא יודעת גבולות", אמר למשפחה. "אף תסריטאי, גם עם הדמיון הפורה מכל, לא יכול לכתוב תסריט כזה. וכולנו האמנו, השתוקקנו ורצינו שנועה כבר תחזור הביתה ותחבק את אמא. ואמא חיכתה לה, כמו שכל המדינה חיכתה לה. אמא היתה, עד נשימתה האחרונה.

"ליאורה, העיר באר שבע ומדינת ישראל מרכינים היום ראש בכאב גדול על לכתה של אחות, בת, אמא, חברה שסימלה את היופי בעם ובמדינת ישראל. וברגע הזה, נותר לכולנו להתפלל שכל החטופים והחטופות ישובו הביתה הכי מהר שאפשר למשפחותיהן. שהחיילים שלנו שמגינים עלינו בגופם יחזרו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully