וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ר במיל' נדב אלחנן נולר ורס"ן במיל' אייל אבניאון נפלו בקרב במרכז עזה

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 14:17

נולר, בן 30 מירושלים, ואבניאון, בן 25 מהוד השרון, היו לוחמי גדוד 121 בחיל השריון

כוחות צה"ל תקפו מהאוויר ומהקרקע ברצועת עזה/דובר צה"ל

רס"ר במיל' נדב אלחנן נולר, בן 30 מירושלים ורס"ן במיל' אייל אבניאון, בן 25 מהוד השרון, נפל בקרב במרכז רצועת עזה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. השניים לחמו בגדוד 121 של חיל השריון. הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין בקרני שומרון.

ראש העיר הוד השרון אמיר כוכבי ספד לאבניאון: "אייל, בנם של שרון ואבי, אח לאופיר ונטע, היה בוגר תיכון "הדרים". הוא התנדב לקורס מפקדי פלוגות במהלך המלחמה מתוך תחושת אחריות ורצון לתרום והוביל את הפלוגה באירוע בו נהרג. הלב של כולנו שבור".

נולר גויס למילואים כבר בפרוץ המלחמה, אחרי 155 ימי מילואים בחזיתות בצפון ובדרום, עדכן את עוקביו ברשתות החברתיות בחודש שעבר כי הוא וחבריו בפלוגת חרמש נכנסים לפעילות מבצעית ברצועת עזה.

"עוד הותר לפרסום, אבל לא עוד אחד בשבילי. לקח הרבה זמן עד שהגיע גם אליי. אבל הסטטיסטיקה המחורבנת הזו כנראה חייבת להתיישר. ככה זה עם סטטיסטיקות, קיבינמט. הקלישאה השחוקה הזו של הטובים ביותר פשוט לא מפסיקה להיות נכונה. כנראה שככה זה עם הטובים ביותר, זה לא שאלוהים בוחר אותם, זה הם בוחרים להיות ראשונים. תמיד", ספד לו חברו גיא כהן.

אייל אבינאון ,נדב אלחנן נולר. דובר צה"ל
אייל אבינאון ,נדב אלחנן נולר/דובר צה"ל

"במשימה שהמ"מ נתן לך בטירונות (כמובן לא לפני שדפקת לו עקיצה עם החיוך הממזרי שלך), בהסמכת נגביסטים (שזחלת וקיללת בשקט את אותו מ"מ כי הוא נתן לך לזחול יותר מכולם, אבל הוא שמע וחייך), בקורס מ"כים (שממש רבת עם אותו מ"מ למה אתה לא צריך לצאת לקורס, אבל בסוף יצאת ופיקדת כמו אריה), בפיקוד על ותיקים ממך... וגם בקרב. תמיד ראשון. תמיד. נוח על משכבך בשלום חבר, אנחנו ניאלץ להמשיך בלעדיך".

עוד נמסר: משפחת עדי ירושלים כולה מרכינה ראש וכואבת את נפילתו בקרב של נדב נולר הי"ד, בעלה של הדר שלנו, מורה בבית הספר של מרכז עדי בירושלים. בשעה קשה זו אנו מחבקים את הדר וכל משפחתה ומשתתפים בצערם הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully