וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים יוצא להגנת ראש השב"כ: "ההתקפות נגדו הן רעל שאסור לנרמל"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:02

לאחר שבכירים בקואליציה, בהם השר בן גביר, תקפו את רונן בר על ההחלטה לשחרר את מנהל ביה"ח שיפא ממעצר, השר ארבל מש"ס הוא היחיד בשורות הממשלה שמביע תמיכה. "אני מבקש לחזק את ידיו של בר. אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת"

ישראל שחררה את מנהל בית החולים שיפא חזרה לעזה: "המצב בכלא טרגי"/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בצל הזעם שהתעורר בקואליציה על ראש השב"כ רונן בר, לאחר ההחלטה לשחרר ממעצר את מנהל בית החולים שיפא - שר הפנים משה ארבל יצא היום (שלישי) להגנתו. "אני מבקש לחזק את ידיו של ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר, עובדי הארגון ולוחמיו. אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת", מסר בהודעה פומבית. "מצופה מראש הממשלה למנוע את ההשתלחות הפרועה הזו כנגדם. חילוקי דעות כן. השתלחות והאשמות בהפיכה צבאית הם רעל שאסור לנרמל ולהכיל".




חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב מיהרה לתקוף את ארבל על הבעת התמיכה: "רונן בר משחרר את המחבל מנהל מיפקדת הטרור בשיפא, ולמשה ארבל מש"ס דחוף לחזק את ידיו של בר ששיקר והאשים את כל העולם עד שהודה שזו החלטה שלו ולא הביא אותה לידיעת הממשלה", הצהירה. "משה ארבל מש"ס גם אמר שלא צריך לפטר את היועמ"שית. אם שר בישראל לא אמיץ להעביר ביקורת נוקבת על ראש השב"כ הוא לא ראוי להיות שר. אבל הוא רוצה להיות שופט בעליון אז הכל ברור"

שר הפנים משה ארבל. דני שם טוב, דוברות הכנסת, דוברות הכנסת
שר הפנים משה ארבל/דוברות הכנסת, דני שם טוב, דוברות הכנסת
רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024. ראובן קסטרו
רונן בר,ראש השב"כ, 5 במאי 2024/ראובן קסטרו

דבריו של ארבל, כזכור, נאמרים ברקע שחרורו של מנהל ביה"ח מוחמד אבו סלמיה, לצד 49 עצורים נוספים. אמש, הודעות זועמות נשלחו היום (שלישי) בקבוצת הוואטספ של הממשלה בעקבות ההחלטה. השר בן גביר כתב: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב"כ הביתה, הוא עושה מה שהוא רוצה". השרה סטרוק זעמה: "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה ללא ישיבת ממשלה. שואלת ברצינות, באיזו סמכות?". השר עמיחי שיקלי דרש הבהרות מהשר גלנט: "למה האיש הזה, שבבית החולים שלו רצחו לנו חטופים ופעלה מפקדת חמאס, משתחרר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully