וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחת ארגמני על מותה של ליאורה: "המשאלה שלה התגשמה"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 9:42

פחות מחודש לאחר שנועה ארגמני חולצה מעזה במבצע ההירואי, אמה ליאורה הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. בריאיון ל-103FM סיפר ארנון רגב, קרוב המשפחה, על כך שליאורה הייתה מודעת לחזרתה של בתה. "ליאורה היא השראה, יש עצב היום אבל יש גם שמחה"

אחרי שחרורה מהשבי: נועה ארגמני במסר מוקלט בכיכר החטופים/מטה משפחות החטופים

בתום מאבק ממושך במחלת הסרטן, ליאורה, אימה של נועה ארגמני ששוחררה משבי חמאס, נפטרה היום (שלישי) במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב. נועה העבירה את ימיה לאחר חזרתה בקרבת מיטת אימה ומשפחתה הקרובה.

אמנון רגב, קרוב משפחת ארגמני ומגיש תוכנית ברדיו 103FM סיפר הבוקר על הבשורה הקשה שקיבלה המשפחה. "בואו נדבר על שמחה, על עצב, על השראה, על תרבויות - בכל הסיפור של ליאורה כל הדברים האלה קיימים", אמר רגב. "אפשר לכתוב ספר על הסיפור של ליאורה. בשבילי באופן אישי, היא סיפור על השראה, וההשראה היא ההתמודדות שלה, האמונה שלה, שלה ושל יעקב".

אמבד:
נועה ארגמני ואמה ליאורה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אפשר לכתוב ספר על הסיפור של ליאורה, היא השראה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסיפור של משפחת ארגמני הוא לא פחות מהוליסטי, הגדיר. "זה סיפור הרבה יותר רחב, הרבה יותר משמעותי. מישהי שהגיעה מסין התחברה עם מישהו מבאר שבע, והם ויצרו סיפור מדהים, וקרה כל מה שקרה. העוצמה של האנשים האלה, בתרבות שלהם, באופן שבו הם התנהלו, זה פשוט ראוי להערצה. כולנו צריכים לעצור דקה וללמוד מהם כיצד מתנהלים בעולם הזה".

בהמשך נשאל רגב האם ליאורה הייתה מודעת לכך שבתה חולצה מהשבי: "חד וחלק היא הבינה שהבת שלה חזרה", השיב. "שמעתי מיעקב, אביה של נועה, היא ידעה וזה דבר שהיא בעצם ציפתה לו מאוד. המשאלה שלה התגשמה, אז יש פה יותר שמחה מאשר עצב". בסיום דבריו אמר כי "בשבילי יש עצב היום, אבל יש גם שמחה, ויש מקום להישען על סיפורים כאלה. אנחנו תרבות כזאת, יש לנו מעברים בין שמחה לעצב. אלה מעברים יומיומיים בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully