וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות אישרה לחקור את אחד ממובילי המחאה בחשד להסתה נגד נתניהו

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 2:26

עמי דרור נשא דברים בהפגנה מול בית רה"מ בקיסריה וקרא כי "על חורבות הטירה אנחנו נקים מדשאה, ונסתום את הבריכה שלו בבטון". דרור הוסיף שהם "משפחה המחריבה את מדינה, וגילה בעצמו שנתניהו השטן". בתגובה לחלטה כתב: "אגיע לכל חקירה ואשמח להסביר את דבריי"

מחאה בקיסריה בדרישה לבחירות/מוקד קיסריה

‏הפרקליטות אישרה הערב (שני) למשטרה לחקור את עמי דרור, ממובילי המחאה, בחשד להסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במחאה שהתקיימה ביום חמישי שעבר מול ביתו בקיסריה.

ההחלטה התקבלה לאור דבריו של דרור שאמר כי "את האשפה לפח וחסל", תוך שהוא מצביע לעבר בית נתניהו. "אני מכיר אותם! לפני הרבה שנים הייתי ראש חוליית האבטחה שלו. הייתי המאבטח שלה". הוא הבטיח כי "על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נקים מדשאה, את הבריכה שלו נסתום בבטון".

דרור המשיך לתקוף את נתניהו ומשפחתו וקרא להם "משפחה של מטורללים המחריבה את מדינת ישראל" והוסיף כי "גילה בעצמו שהוא השטן. לדבריו, "האישה מחורפנת, מפחדת מחיידקים, מפחדת מאתיופים, מפחדת ממשפחות החטופים, קלפטומנית אובססיבית. הילד חולה, נושך את האב, נובח כמו כלבלב, בטלן סהרורי, מסית מקצועי, אחיהם התאום של עודאי וקוסאי בֶּן נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת".

הפגנה מול ביתו של ראש הממלה בנימין נתניהו,קיסריה 20 יוני 2024. שלומי גבאי
"על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נקים מדשאה". היערכות המשטרה לקראת ההפגנה בקיסריה/שלומי גבאי
הפגנה ליד בית נתניהו בקיסריה, 23 ביוני 2024. יואב איתיאל
הפגנה ליד בית נתניהו בקיסריה, 23 ביוני 2024/יואב איתיאל

בתגובה להחלטת הפרקליטות כתב עמי דרור: "הם מפחדים והתרגילים לא יעזרו להם! לא ניתן להם להרוס את המדינה. (אי אפשר להמציא את זה...בסרטון, הפעם האחרונה שאני ונתניהו היינו על אותה הבמה יחד). "נמשיך בנחישות, בלי אלימות, בלי להיות מנומסים, עד שתקום כאן ממשלה חדשה! וכמובן שאגיע לכל חקירה באהבה. ‏אני מכבד מאוד את פרקליטות המדינה ואשמח מאוד להסביר את דבריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully