וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל אורי יצחק חדד נפל בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 15:19

בתקרית בו נפל סמל יצחק בדרום הרצועה, לוחם בחטיבת הנח"ל נפצע באורח קשה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי ומשפחתו עודכנה. "נפל במלחמת המצווה, תהא נשמתו צרורה בצרור החיים"

כוחות צה"ל תקפו מהאוויר ומהקרקע ברצועת עזה/דובר צה"ל

סמל אורי יצחק חדד, תושב באר שבע בן 21, לוחם בגדוד 931, בחטיבת הנח"ל, נפל היום (שני) בקרב בדרום רצועת עזה. באירוע בו נפל סמל חדד, לוחם בחטיבת הנח"ל נפצע באורח קשה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחתו עודכנה.

בית איגוד ישיבות ההסדר הספיד את סמל חדד ומסר: "סמל אורי יצחק חדד היה תלמיד בישיבת ההסדר איתמר ונפל במלחמת המצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

סמל אורי יצחק חדד ז"ל. דובר צה"ל
סמל אורי יצחק חדד/דובר צה"ל
אורי יצחק חדד. צילום פרטי,
אורי יצחק חדד/צילום פרטי

מוקדם יותר היום, כ-20 רקטות שוגרו לעבר יישובי העוטף, בהם ניר עוז, כיסופים, דקל, סופה שדה, חולית יתד, שדה אברהם ועין השלושה. צה"ל אישר את ירי הרקטות לעוטף עזה, ואמר כי הם נורו מחאן יונס. בנוסף, טען כי חלק מהרקטות יורטו, אך מוכרות נפילות בעוטף עזה, ולא דווח על נפגעים. "כוחות צה"ל תוקפים כעת בארטילריה את מקורות הירי", נמסר.

בימים האחרונים, לוחמים באזור שג'עייה חיסלו מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר ואיתרו אמצעי לחימה רבים במהלך פשיטות על מבנים. בעשרות תקיפות של חיל האוויר, שהוכוונו על ידי כוחות האוגדה, חוסלו עשרות מחבלים והושמדו מספר אתרים לייצור ואחסון אמצעי לחימה.

ברפיח, צה"ל אישר כי לוחמי הנח"ל זיהו מחבל ששיגר לעברם טיל נ"ט והכווינו כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את המחבל. עוד דיווח צה"ל כי אמש כוחות אוגדה 99 זיהו מחבל שביצע לעברם שיגור במרכז הרצועה. לא היו נפגעים, ובסגירת מעגל מהאוויר כלי טיס תקף את המחבל וחיסל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully