וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה נגד היועמ"שית: "היא לא ראויה לתפקיד שלה ולכן היא כושלת"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 8:42

ח"כ משה סעדה מהליכוד ביקור בחריפות את בהרב מיארה במהלך ראיון לרדיו 103FM. "היא לא מכירה את הדין הפלילי, מינו אותה כנראה מהסיבות הלא נכונות"

היועמ"שית בכנס לשכת עו"ד: השוואה בין נתניהו וגלנט לבין סינוואר היא ליקוי מאורות מוסרי/לשכת עורכי הדין

ח"כ משה סעדה (הליכוד) התראיין הבוקר (שלישי) לרדיו 103FM, והסביר מה עומד מאחורי ההתקפות נגד היועמ"שית. "מול כל אדם צריך לדבר בצורה מכבדת, על אחת כמה וכמה כלפי עובד ציבור בזמן מלחמה. אני לא חושב שזה נותן חוסן לחיילים ולכן אני חושב שהאמירות האלו לא ראויות, בצד זה, לגיטימי ונכון לבקר. אם אתה חושב שהיועמ"שית לא פועלת נכון וכושלת בתפקידה - חייבים לומר זאת. מקצועית אני חושב שהיועמ"שית כושלת. היא לא עושה את תפקידה. אני גם מבין למה - היא לא מכירה את הדין הפלילי, מינו אותה כנראה מהסיבות הלא נכונות ולכן היא כושלת".

משה סעדה, דיון ועדת חוקה, 13 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
ח"כ משה סעדה/פלאש 90, אריק מרמור
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. שלי טורם/פלאש 90, עיבוד תמונה
היועמ"שית גלי בהרב מיארה/עיבוד תמונה, שלי טורם/פלאש 90

בהמשך עוד אמר חבר הכנסת כי "אחרי שאני יודע שהיא כושלת, השאלה היא האם נכון לפטר אותה או לא. זאת שאלה ערכית לא פשוטה. אני חושב שפיטורים כרגע בזמן מלחמה זה לא הזמן. בזמן מלחמה צריך לחשוב מה נותן חוסן ולנהל שיח מכובד. עם זאת, גם לה יש אחריות - אם ההצלחות הן שלה, גם הכישלונות שלה. היא מונעת מהמשטרה להשתמש בכלים שהם היחידים האפשריים לפענוח של רצח. היא מונעת מהמשטרה כלים מקצועיים. היא פועלת בעיניים קשורות ומכוסות. זה לא רציני, זה לא מקצועי - ככה לא פועלת יועמ"שית".

סעדה סיכם: "היא לא מוכשרת לתפקיד הזה, היא לא ראויה לתפקיד שלה ולכן היא כושלת. אני אומר את זה בצער כי אני מכיר אותה ובתחום האזרחי היא הייתה מקצועית, אבל לא בתחום המנהלי ולא בתחום הפלילי. אם אני הייתי בתפקיד שלה והייתי רואה את רמת הנרחצים בחברה הערבית שגם היא קשורה לזה, הייתי שם את המפתחות ונותן את המקום למועמד טוב ממני - כמי שמכיר את המערכת, יש הרבה מועמדים טובים ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully