וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההופעה המביכה של ביידן בעימות: התירוץ המקורי של בכירת המפלגה הדמוקרטית

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 19:55

"אני חושבת שממהרים מדי להספיד אותו", אמרה הת'ר סטון, סגנית יו"ר המפלגה הדמוקרטית בישראל, בריאיון ל-103FM. "היה לו ערב רע. הוא לא הרגיש טוב. גם לאובמה היה דיבייט אחד מול מיט רומני שלא היה טוב"

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

הת'ר סטון, סגנית יו"ר המפלגה הדמוקרטית בישראל, התראיינה היום (ראשון) בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחסה לביקורת שספג נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, על כישלונו בעימות עם דונלד טראמפ: "אני חושבת שממהרים מדי להספיד אותו".

"אומנם זה היה ערב קשה, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהכיר בכך שזה היה ערב אחד. גם לאובמה היה דיבייט אחד מול מיט רומני שלא היה טוב. כולם נכנסו לפאניקה, וזה לא הפריע. צריכים להסתכל על מכלול הדברים. ביידן הוא נשיא מצוין שעשה הכי הרבה בחקיקה מכל הנשיאים, ומבחינת מה שהוא עושה בשביל ישראל, הוא באמת נשיא מצוין ולא להיכנס לפאניקה", אמרה סטון.

העימות הנשיאותי בין ביידן וטראמפ על מסכי הטלוויזיה בארה"ב. רויטרס
העימות הנשיאותי בין ביידן וטראמפ על מסכי הטלוויזיה בארה"ב/רויטרס

לדבריה, "אני חושבת שממהרים מדי להספיד אותו. העיתונאים מיד נכנסים להספיד אותו. זה חבל. חושבת שהיה כדאי להסתכל על כמות השקרים שנאמרו על ידי היריב שלו. קראתי את הכתבה של תומאס פרידמן. אני אומרת שביידן, היה לו ערב רע. עם כל הכבוד אנחנו מסתכלים על מה שהיה לו בפברואר והיה לו ערב מצוין. רוב האנשים שנפגשים איתו, וגם תומאס פדרמן נפגש איתו אחד על אחד, והייתה לו דעה אחרת עליו".

סטון התייחסה גם להשערות שעלו סביב הרצתה של אשת הנשיא לשעבר אובמה: "מישל אובמה לא רצה, היא לא מועמדת, היא לא רוצה ואין סיכוי. זה לא משהו שהיא מעוניינת בו והמפלגה לא מחפשת כרגע. אני יודעת שכל העיתונאים מתעסקים בזה, כאילו מי המועמד הבא. המפלגה אינה עוסקת בזה".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
ג'ו ביידן. רויטרס
ג'ו ביידן/רויטרס

סטון המשיכה: "כל האנשים שהיו יכולים להנהיג את המפלגה הם אנשים שב-2028 אמורים להיות המועמדים הבאים, הם כולם מדברים בעד ביידן כרגע, אז אני לא חושבת שיש מועמד אחד פוטנציאלי לדורות הבאים שהוא כרגע עומד ואומר 'אני אבוא במקומו'".

"הוא לא הרגיש טוב, וכמו שאמרה ההיסטוריונית הת'ר קוקס ריצ'רדסון: 'יש שיטה רטורית שטראמפ משתמש בה שמאוד קשה לענות לו ובמיוחד בפורמט של דיבייט'. זו שיטה שטראמפ מצטיין בה. ביידן טוב באלתורים, אני חושבת שזה היה עניין שהוא לא ידע איך להגיב לכל השקרים של טראמפ, זה פשוט בלבל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully