וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס אל-על ביצע נחיתת חירום באנטליה: "עובד טורקי סירב לתדלק"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 18:11

המטוס, שהמריא מוקדם יותר מוורשה לתל אביב נאלץ לבצע נחיתת חירום באנטליה בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. בכלי התקשורת דווח כי עובד טורקי בנמל סירב לתדלק את המטוס - וגרם לעיכובו. דיווח: המטוס המריא, לאחר שלא תודלק בידי הטורקים - ובלי שהנוסעים עודכנו ביעד

מטוס אל על/צילום: דוברות אל על

מטוס של חברת אל-על שהמריא הבוקר (ראשון) מוורשה לתל אביב נאלץ לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה באנטליה שבטורקיה בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדחיפות על מנת לפנות את הנוסעת לבית החולים בהקדם. המטוס המריא בסופו של דבר לרודוס.

הסערה פרצה לאחר שאחד העובדים הטורקים בנמל סירב לתדלק את המטוס - וגרם לעיכוב המראתו. באל-על בחנו את האפשרות להמריא לנמל תעופה סמוך כדי לתדלק את המטוס. בטורקיה הכחישו שישנה בעיה לתדלק את המטוס. בסופו של דבר, כך לפי חלק מהדיווחים, המטוס המריא לרודוס, לאחר שלא תודלק בידי הטורקים - ובלי שהנוסעים עודכנו ביעד.

מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018. רויטרס, עיבוד תמונה
מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018/עיבוד תמונה, רויטרס

מאל על נמסר כי "הנוסעת פונתה לקבלת טיפול רפואי דחוף. צוות הטיסה נערך להמראה מחודשת לתל אביב, אך עובדים מקומיים סירבו לתדלק את מטוס החברה, אף שמדובר במקרה רפואי". לפי הודעת החברה, המטוס המריא לרודוס, שם יבצע תדלוק נוסף לפני ההמראה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully