וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת ראשי הקואליציה שתוכננה להיום אחרי חודשים - בוטלה

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 15:12

הישיבה בוטלה ברגע האחרון לאחר שראשי המפלגות לא נענו להזמנה, ו"כל אחד עסוק בלו"ז הפרטי שלו". זימון הישיבה נעשה על ידי נתניהו במטרה לייצב את הקואליציה, זאת על רקע המשבר המתגלגל סביב חוק הגיוס ולקראת סיום כנס הקיץ של הכנסת

בווידאו:רה"מ בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 30 ביוני 2024/רועי אברהם, לע"מ

ישיבת ראשי הקואליציה שתוכננה להתקיים היום (ראשון) בעוד זמן קצר - בוטלה. לפי גורמים בקואליציה, ראשי המפלגות פחות נענו להזמנה "וכל אחד עסוק בלו"ז הפרטי שלו". יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי לא יגיע, יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נמצא בסיור מקומי בבית שמש והשר יצחק גולדקנופף נטש בסיום ישיבת הממשלה. בשל כך, הישיבה שתוכננה להתקיים לאחר חודשים ארוכים שלא התכנסה - בוטלה ברגע האחרון.

את הישיבה זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום שישי, והיא היתה אמורה להתקיים מיד אחרי ישיבת הממשלה. ההזמנה וביטולה נעשים על רקע שורה של עימותים, משברים ומתיחויות שמשבשים את עבודת הקואליציה באחרונה.

רה"מ בנימין נתניהו,דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
ראשי המפלגות פחות נענה להזמנה. נתניהו במליאת הכנסת, בשבוע שעבר/פלאש 90, חיים גולדברג

לקראת החודש האחרון של כנס הקיץ של הכנסת, והמשבר המתגלגל סביב חוק הגיוס, הזימון לראשי המפלגות נשלח על ידי ראש הממשלה בניסיון לייצב את הקואליציה.

בשבועות האחרונים הקואליציה מתקשה לקדם את סדר היום שלה בכנסת. בשבוע שעבר, נתניהו נאלץ לסגת מחוק הרבנים שקודם לדרישת ש"ס, כי לא היה לו רוב - לא בוועדת חוקה ולא במליאה, לאור התקוממות של ח"כים מהליכוד ומרד של עוצמה יהודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully