וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' נגד בן גביר: "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 12:50

מתח ביקורת חריפה נגד השר לביטחון לאומי כאשר התייחס לפשיעה בחברה הערבית. "אנחנו נדרשים כאן לאימוץ מאמץ גדול במעשים ולא בדיבורים ובהכרזות. לא פותרים את זה בתוספת נשקים לכיתות כוננות". בן גביר הגיב: "הדברים של שר האוצר גורמים לשמאל לחכך ידיים בהנאה"

סמוטריץ' נגד בן גביר: "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית"/לירון מולדובן- מקור ראשון

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נאם היום (ראשון) בוועידת מקור ראשון והמרכז האקדמי לב, ומתח ביקורת חריפה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כאשר התייחס לפשיעה בחברה הערבית. "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית".

לדבריו של סמוטריץ', "עוד חזית שאסור להתעלם ממנה בסל האיומים היא החזית הפנים של ערביי ישראל. האיראנים בונים על הצטרפות שלהם ואנחנו רחוקים מלעשות מה שצריך כדי לנטרל את הסיכון הזה מראש. מאות אלפי כלי נשק ואמל"ח בלתי חוקי שברגע האמת אמורים לפי השאיפה האיראנית להשתלב בתכנית הכיבוש. בעניין הזה המשטרה ומי שאמון על כך נכשלים טוטלית. לא פותרים את זה בנשקים לכיתות כוננות, צריך לאסוף את כלי הנשק ולמגר את התופעה. זה בתוכינו ומסוכן יותר ממה שמעבר לגבול. נדרש כאן ריכוז מאמץ לא בדיבורים והכרזות אלא במעשים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה: "כשהילדים של כולנו מאוחדים בחזית, אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולא להיגרר למתקפות אישיות. הדברים של שר האוצר גורמים לשמאל לחכך ידיים בהנאה. למרות ההשתלחות מהשמאל ולצערי גם משותפים לדרך נמשיך בפרויקט כיתות הכוננות, חלוקת הנשקים והרתעת המחבלים בכלא בכל הכוח".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ בועידת "בין ביטחון לטכנולוגיה" של מקור ראשון והמרכז האקדמי לב, 30 ביוני 2024. לירון מולדובן- מקור ראשון, אתר רשמי
שר האוצר בצלאל סמוטריץ בועידת "בין ביטחון לטכנולוגיה" של מקור ראשון והמרכז האקדמי לב, 30 ביוני 2024/אתר רשמי, לירון מולדובן- מקור ראשון
קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה 
איתמר בן גביר השר לביטחון לאומי. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"המשטרה ומי שאמון על כך נכשלים טוטלית". המפכ"ל שבתאי והשר בן גביר/עיבוד תמונה, ניב אהרונסון, ראובן קסטרו

עוד הוסיף סמוטריץ' בנאומו: "כשר אוצר שמנהל את הכלכלה קרוב לתשעה חודשים אל תוך המלחמה אני אומר לכם בוודאות - הכלכלה הישראלית חזקה ויודעת לתת את הגיבוי לצרכי הביטחון. זה דורש אחריות ומנהיגות גם בצד הכלכלי. זה דורש אחריות שלנו כממשלה למסגרות הפיסקאלית ולשמירת אמון השווקים, זה דורש הסרת חסמים ביורוקרטים ורגולטורים כדי להאיץ את הצמיחה וזה דורש את המשך היצירתיות, המעוף, היוזמה והאמונה של השוק הפרטי. אבל בראש ובראשונה זה דורש ניצחון. כי בלי ניצחון לא יהיה ביטחון ובלי ביטחון לא תהיה כלכלה.

"ובשביל זה נדרשת אחריות לאומית של כולנו. מול האתגר הענק הזה אין מקום למשחקים פוליטיים, לפילוגים, פיצולים ושיח מחליש של שנאה, לתמונות של מדורות על הכבישים והסתה חמורה שמעודדת את האויבים שלנו. מול האתגר הקיומי הענק הזה אנו נדרשים לאחדות ואחריות, לדעת להבחין בין עיקר וטפל, בין מה שדחוף עכשיו למה שיכול לחכות. ההיסטוריה תשפוט את מי שיעמוד במבחן הזה ואת מי שיכשל בו. אני קורא לרוב הבריא בעם ישראל, בואו לא ניגרר אחרי מיעוט קטן וקולני שמנסה לגרור אותנו בכח למלחמות פנימיות ולשנאה תוך כדי מלחמה. מיעוט שביקש לשרוף כאן הכל לפני המלחמה ולא מצליח להתאפק מלחזור לזה כשהאחים שלנו נלחמים בעזה ובגבול הצפון. מול המיעוט הקיצוני הזה צריך פשוט להתעלם. גם אם התקשורת מעצימה ומבליטה אותו. בואו פשוט נמשיך יחד כמו שהתחלנו. בואו נקשיב למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל ודורשות מאיתנו להיות ראויים, להישאר יחד, לאהוב ולחלוק בכבוד, לנצח. שלא יהיה חלילה לשווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully