וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש פתחה בבדיקה נגד השוטר שאמר למפגין: "אאנוס את אמא שלך"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 9:26

המחלקה לחקירות שוטרים עדכנה כי אגף החקירות פתח בבדיקת תקיפתה של של שני אירועים מההפגנות אמש, ובהם שוטר נשמע מאיים מפגין בירושלים,, וכן בגין תקיפתה של ח"כ נעמה לזימי בתל אביב

שוטר אמר למפגין בירושלים: אני אאנוס את אמא שלך/דוברות משטרת ישראל, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים פתח היום (ראשון) בבדיקתם של שני אירועים מההפגנות אמש, ובהם תקפו לכאורה שוטרים מפגין בירושלים ושוטר נשמע אף מאיים עליו, וכן בגין תקיפתה של ח"כ נעמה לזימי בתל אביב.

שוטר היס"מ תועד מטיח בכוח רב את המפגין במהלך המחאה נגד הממשלה בירושלים, ולאחר מכן נשמע מקלל ומאיים: "אני אאנוס את אמא שלך". המפגין שוחרר במהלך הלילה, ובהודעת המשטרה היא ציינה כי הוא נעצר בחשד שהפר את הסדר הציבורי במקום, ובמקביל גינתה את התנהגות השוטר שתועד. "התנהלות השוטר במקום אינה עומדת בקנה אחד עם נורמות השיח וההתנהלות המצופות מכל שוטר גם במצבים סוערים מעין אלו, ולכן היא תיבדק ותטופל בהתאם", נמסר.

הפגנה בקריאה לשחרור החטופים וקיום בחירות, קפלן ת"א, 29 ביוני 2024. אמיר גולדשטיין, אתר רשמי
הפגנה בקריאה לשחרור החטופים וקיום בחירות, קפלן ת"א, 29 ביוני 2024/אתר רשמי, אמיר גולדשטיין

במקביל במשטרה תקפו את ח"כ נעמה לזימי (העבודה), שתועדה נדחפת באלימות אמש בהפגנה בתל אביב, וטענה כי היא "מתנהלת באופן פרובוקטיבי, תוך שימוש ציני בחסינות פרלמנטרית". המתקפה המשטרתית באה אחרי שלפי נוכחים במקום, שוטרים אף משכו בשיערה של חברת הכנסת, שתועדה פורצת בבכי ועוזבת את המקום נסערת. "תפסו לי בשיער, בראש, בצוואר", אמרה לזימי לאחר מכן.

לפי גרסת המשטרה, במהלך ההפגנה ליד בית ההסתדרות בתל אביב, נעצר חשוד ששפך דלק על קרשים והצית מדורה. "לאחר מעצרו, החשוד התבקש על-ידי השוטרים למסור להם את הטלפון הנייד שלו, אולם החשוד ניסה להעלים את הטלפון, כאשר הוא מוסר אותו לאישה שהייתה לידו. למרות שנאמר לאישה כי הטלפון נדרש כיוון שהוא מהווה ראיה ויש למסור אותו לשוטר, היא סירבה וניסתה למנוע את לקיחתו. לאור סירובה השוטרים נאלצו להשתמש בכוח לשם ביצוע משימתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חברת הכנסת נעמה לזימי הותקפה ע"י שוטרים במהלך ההפגנה בקפלן/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, דוברות משטרת ישראל

במשטרה אמרו הלילה: "באשר לחברת הכנסת לזימי אשר נכחה במקום, בניגוד לטענותיה בנוגע לכך שלכאורה נפגעה משוטרים, ובכדי למנוע הטעיית הציבור והכפשת השוטרים לשווא, נבהיר כי בפועל חברת הכנסת מנצלת את חסינותה על מנת להפריע לשוטרים לבצע את משימתם. כך היה באירוע הנ"ל, כשחברת הכנסת לזימי הפריעה לשוטרים לבצע תפקידם, תוך שהיא נדחפת בכוח בין השוטרים ומפריעה להם לתפוס את הטלפון הנייד שהיה אצל האישה".

  • עוד באותו נושא:
  • שוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully