וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמ"ר יאיר אביטן ורס"ל יקיר שמואל טייטלבוים נפלו בקרב בצפון עזה

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 22:23

אביטן, בן 20, היה תושב רעננה, ולוחם בגדוד 890 של הצנחנים. טייטלבוים, בן 21 ממעלה אדומים, היה לוחם בגדוד 77. אביו של אביטן ספד לו: "אסון כבד פקד את משפחתנו. יאיר האהוב נפל בקרב אתמול ומת מות גיבורים. הלב שלנו מרוסק"

פעילות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

הערב (שבת) הותר לפרסום כי סמל ראשון יאיר אביטן מרעננה ורס"ל יקיר שמואל טייטלבוים ממעלה אדומים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. אביטן, בן 20, היה לוחם בגדוד 890 של הצנחנים. טייטלבוים, בן 21, היה לוחם בגדוד 77, בעוצבת "סער מגולן" (7).

מעיריית רעננה נמסר שאביטן גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר בתי הספר אריאל, מיתרים והתיכון המדעי טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה. הוא הותיר אחריו במותו הורים, עינת ומימון, ושלושה אחים צעירים ממנו. מסע הלווייתו של סמ"ר יאיר אביטן, צפוי לצאת הלילה מבית המשפחה.

סמ"ר יאיר אביטן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סמ"ר יאיר אביטן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אביו של אביטן ספד לו בפייסבוק: "אסון כבד פקד את משפחתנו. יאיר האהוב נפל בקרב אתמול ומת מות גיבורים. הלב שלנו מרוסק".

העיתונאית שירין אביטן כהן, שיאיר היה אחיינה, כתבה ב-X: "האחיין שלי המתוק נפל בעזה ביום שישי.
יאיר שלנו, בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת כל כך, התעקשת כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה. וכמה דאגנו לך בכל פעם שהיית שם. סבא וסבתא הדליקו בשבילך מגשים של נרות. תפילות לכל הצדיקים רק שתצאו בשלום, והפעם לא חזרת. אין מילים שינחמו את חסרונך".

דניאל בארי מנהל תיכון אמית איתן במעלה אדומים שבו למד טייטלבוים אמר שקהילת אמית איתן כולה אבלה על נפילתו. בהודעתו נאמר שטייטלבוים היה תלמיד עדין וצנוע שהיה אהוב על חבריו ועל מוריו. לדבריו: "יקיר בחר ללמוד במכינה קדם צבאית כדי להכין עצמו לשירות משמעותי כלוחם, לתרום ולהגן על המדינה. לאסוננו הוא נפל על משמרתו. אנו מבקשים לחבק את משפחתו ואת חבריו הרבים באסונם הנורא. אנו עדיין מבכים את נפילתו לפני שבועיים של המחנך האהוב הרב אילון ויס הי"ד, ובמוצאי שבת ספגנו מכה נוספת".

איתן צארום, שהיה מחנכו של יקיר, אומר כי ליקיר היתה מתיקות מיוחדת. "הוא היה תלמיד מצטיין שאהב ללמוד ולהעמיק, נער שלא עשה הנחות לעצמו. האבידה גדולה והשבר בלתי נתפס", אמר צארום.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
רס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים. דובר צה"ל
רס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים/דובר צה"ל
הספד שכתב יקיר שמואל טייטלבוים שנפל בעזה למורו אילון וייס, שנפל אף הוא. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הספד שכתב יקיר שמואל טייטלבוים שנפל בעזה למורו אילון וייס, שנפל אף הוא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רק לפני כשבועיים ספד טייטלבוים לאילון וייס ז"ל, המורה שלו בתיכון שנפל במהלך הקרבות בעוטף עזה, וכך כתב: "נשבר הלב. אילון וויס, המורה אילון. מחנך דגול שיצא לי להכיר- כל כך נעים ונכון לתלמידיו ולסובבים אותו. כמה אהבתי לעשות איתך צחוקים בבית ספר, בטיולים, אחרי השיעורים, לנסות לעצבן אותך כמה שאפשר. מורה אהוב על כולם ללא יוצא מן הכלל, אני בטוח שעוד אשמע גם על האבא, סבא ואיש קהילה שהיית. בדיוק השבוע חשבתי עלייך, על כיתה י"א - הלכתי מכות עם מישהו מכיתה מקבילה, כנראה הפעם היחידה בחיים שלי. אני זוכר את השיחה שעשית לי, לא היית מחויב לזה, לא היית המורה האישי שלי ובכלל לא למדת אותי בשום משבצת בשלב הזה. אבל היינו קרובים ואתה איש חינוך אמיתי. הרגעת אותי, הכנסת אותי לפרופורציות, נתת עצות לסיטואציות כאלה. לא חשבתי שכמה ימים אחרי הזיכרון היפה הזה נקבל הודעה כזאת. ברוך דיין האמת, אדם יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully