וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני במסר מצולם: צריך לעשות הכול על מנת שנוכל להחזיר את החטופים הביתה

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 21:07

סרטון של ארגמני הוקרן בעצרת בכיכר החטופים. "בתור ילדה יחידה להורים שלי, בתור ילדה לאימא שחולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי זו הדאגה להורים שלי", היא אומרת בסרטון, ומזכירה: "יש עוד 120 חטופות וחטופים, ביניהם גם בן זוגי אבינתן אור"

אחרי שחרורה מהשבי: נועה ארגמני במסר מוקלט בכיכר החטופים/מטה משפחות החטופים

נועה ארגמני, ששוחררה משבי חמאס ב"מבצע ארנון" אחרי יותר מ-240 יום בשבי, העבירה הערב (שבת) מסר מצולם למשתתפים בעצרת בכיכר החטופים בתל אביב.

בסרטון שהוקרן בעצרת אומרת ארגמני: "נחטפתי לעזה ב-7 באוקטובר. הוחזקתי על ידי חמאס במשך שמונה חודשים וחולצתי על ידי כוחות הביטחון. בתור ילדה יחידה להורים שלי, בתור ילדה לאימא שחולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי זו הדאגה להורים שלי. זאת זכות גדולה להיות פה אחרי 246 יום בשבי חמאס. זכות גדולה להיות לצד אמא שלי אחרי שמונה חודשים של אי ודאות. זו זכות גדולה לראות את ההורים שלי מוקפים בכל כך הרבה אנשים טובים. אני רוצה להודות לכוחות הביטחון ולצבא שלנו, ולכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ וסיכן את חייו על מנת שאוכל לחזור הביתה. אני משתתפת בצער משפחתו של ארנון זמורה שנפל בעת מבצע החילוץ. ליבי עם משפחתו. ארנון הוא גיבור ישראל ובזכותו אנחנו כאן. תודה ענקית למשפחה ולחברים, ולכל מי שהשמיע את הקול שלנו בזמן שלא יכולנו לדבר. תוד לכל האנשים שתמכו במשפחה שלי ברגעים הקשים. תודה למי שהתפלל, שתרם מעצמו בתקופה הארוכה הזאת".

ארגמני הוסיפה: "אני אנצל את המעמד כדי להזכיר שיש עוד 120 חטופות וחטופים בשבי חמאס, וביניהם אבינתן אור, בן זוגי, שנפרדתי ממנו ברגע החטיפה. אמנם אני נמצאת בבית עכשיו, אבל אי אפשר לשכוח את החטופות והחטופים שנמצאים בשבי חמאס. צריך לעשות הכול על מנת שנוכל להחזיר אותם הביתה. אני מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר. שנהיה מוקפים בחברים, במשפחה, באנשים טובים, ובעיקר שנדע לאהוב ולא לשנוא".

העצרת למען החטופים בתל אביב

LIVE

מארגני ההפגנה מציינים שמתוך 120 חטופים וחטופות, ישנם חמישה זוגות של אחים ואחיות שעדיין נמצאים בשבי. "בעצרת הקרובה, ישמיעו את קולן אותן משפחות שנקרעו מיקריהן ומחכים כבר 267 ימים נוראיים לחזרתם", נאמר בהודעת מטה משפחות החטופים. העצרת נפתחה בדקת דומיה ובדברים שנשא ליאור אשכנזי, לפני הקרנת הסרטון של ארגמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully