וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ירי לעבר ביתו של ראש מועצה בדרום - אשתו ושני בניו נפצעו

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 10:40

אשתו ושני בניו של טלב אבו עראר, ראש מועצת ערערה שבנגב, נפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי. שוטרים שהוזעקו למקום הצליחו לאתר רכב חשוד שממנו בוצע הירי וממצאים נוספים

ברגע האחרון: שוטרי ימ"ר נגב מנעו הפעלת מטען בבאר שבע/ללא קרדיט

אירע ירי אירע הלילה (שישי) לעבר ביתו של ראש מועצת ערערה שבנגב, חבר הכנסת לשעבר טלב אבו עראר בשכונה 2 בערערה. אשתו ושני בניו של ראש המועצה נפגעו מהירי, נפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי. שוטרים שהוזעקו למקום הצליחו לאתר רכב חשוד שממנו בוצע הירי וממצאים נוספים.

מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, הנחה להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב בשיתוף פעולה עם תחנת ערערה. לפי הודעת המשטרה, "במסגרת החקירה יופעלו כלל האמצעים והיכולות המבצעיות בכדי להגיע לחשודים".

טלב אבו עראר. הדס פרוש, פלאש 90
טלב אבו עראר/פלאש 90, הדס פרוש

עוד נמסר מהמשטרה: "עם קבלת הדיווח על האירוע, כוחות המשטרה של המחוז הדרומי, זיהוי פלילי והמערך האווירי של משטרת ישראל הוזעקו למקום, איתרו את זירת האירוע, פתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים ופעולות נוספות לאיתור חשודים מעורבים".

טלב אבו עראר כיהן כראש מועצת ערערה משנת 2000 עד 2004, ונבחר לתפקיד שוב בחודש מרץ האחרון. הוא כיהן כח"כ בכנסת ה-19 כשנבחר בשנת 2013, מטעם רשימת רע"מ-תע"ל. בבחירות לכנסת ה-20 שובץ במקום התשיעי של הרשימה המשותפת ונבחר שוב לכנסת, וכיהן כח"כ בסה"כ 6 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערערה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully