וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה מחריפה: מטה המאבק מכריז על "יום ההשבתה הגדול" ב-7 ביולי

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 10:35

תנועת "חופשי בארצנו" מסרה כי תוציא לפועל תכנית פעולה מקיפה להמשך המאבק להחלפת הממשלה וקיום בחירות. הם הגדירו את שיא המאבק ב-"עצירת המדינה", אירוע שיתקיים בציון תשעה חודשים לשבת השחורה. בתאריך זה צפויה השבתה נרחבת של המשק לצד פעולות שיבוש רבות ברחבי הארץ

הפגנה בקריאה לבחירות, צומת קפלן/מערכת וואלה

מטה המאבק "חופשי בארצנו", יחד עם ארגוני המחאה המובילים, מכריזים היום (שישי) על תכנית פעולה מקיפה להמשך המאבק להחלפת הממשלה וקיום בחירות מיידיות. ארגוני המחאה הגדירו את שיא המאבק ב"יום ההשבתה הגדול" שיתקיים ב-7 ביולי, יום הציון של תשעה חודשים לאסון 7 באוקטובר ובמהלכו צפויה השבתה נרחבת של המשק לצד פעולות שיבוש רבות ברחבי הארץ. בשבוע הקרוב לקראת ההשבתה, המחאה תמשיך לפעול אל מול חברי הכנסת של הקואליציה עד שנגיע לבחירות.

המהלך מגיע כהמשך ישיר ל"שבוע ההתנגדות" שהתקיים בשבוע שעבר, במהלכו יצאו לטענתם "מאות אלפי אזרחים להפגין ברחבי הארץ". ההשבתה המתוכננת תתקיים במטרה ברורה להפעיל לחץ חסר תקדים על מקבלי ההחלטות.

המחאה מכריזה: 7 ביולי - יום ההשבתה הגדול. מטה המאבק "חופשי בארצנו", אתר רשמי
ום הציון של תשעה חודשים לאסון 7 באוקטובר ובמהלכו צפויה השבתה נרחבת של המשק. חופשי בארצנו/אתר רשמי, מטה המאבק "חופשי בארצנו"

התוכנית כוללת עצרת ענק בקפלן ב-6 ביולי, ובשמונים מוקדים נוספים ברחבי הארץ. ובלמחרת את "יום ההשבתה הגדול", השבתה כוללת של המשק ופעולות שיבוש ארציות. המארגנים מדגישים כי הם פועלים לגיוס תמיכה רחבה, כולל שיתופי פעולה עם עסקים, רשויות מקומיות, ההסתדרות, ענף ההייטק ועוד. בימים הקרובים צפוי להתפרסם קמפיין תחת הכותרת "רק מיליון איש ברחובות", שנועד להוציא לרחובות את 70% מהציבור שאיבד אמון בממשלת החורבן ומעוניין בהחזרת המנדט לעם וקיום בחירות.

בארגוני המחאה מבהירים כי לא יהיה מדובר במהלך יחיד, זהו רצף של פעולות שמטרתן לפזר את הכנסת ולהביא להנהגה חדשה, מהלך שגם יזרז את החזרת החטופים ויחזיר את הביטחון למדינה.

ערן שוורץ, מנכ"ל מטה המאבק "חופשי בארצנו" מסר כי "הגיע הזמן להראות לממשלה שהעם לא ימשיך לשתוק. ב-7 ביולי נעצור את המדינה כדי להציל אותה. אנחנו קוראים לכל אזרח ואזרחית להצטרף אלינו - רק פעולה מאוחדת וחזקה תביא לשינוי הנדרש. לא נפסיק עד שתיקבע מועד לבחירות ונחזיר את המנדט לעם".

יצוין כי המהלך מובל על ידי מטה המאבק "חופשי בארצנו" בשיתוף עם ארגוני מחאה נוספים, ביניהם "אחים לנשק", "בונות אלטרנטיבה", "החזית הורודה", דור שינוי, מחאת הכלכלנים, יאללה תקווה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully