וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: הרוג בפיצוץ רכב בהרצליה

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 14:00

מפרטים ראשוניים עולה כי אחד הנוסעים הצליח לצאת לבד מהרכב אחרי הפיצוץ ונפצע באורח בינוני-קשה, בעוד שההרוג ככל הנראה יש במושב ליד הנהג ונלכד. בתיעוד מהמקום נראה הרכב עולה באש, סמוך מאוד לבנייני מגורים. דייר שמתגורר בבניין סמוך: "היה פיצוץ מטורף"

גבר נהרג בפיצוץ רכב בהרצליה, אדם נוסף נפצע בינוני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבר כבן 40 נהרג היום (שישי) בעקבות פיצוץ רכב ברחוב הבנים בהרצליה. בנוסף אליו, במד"א דיווחו על גבר נוסף שנפצע באורח בינוני-קשה שפונה לבית החולים עם כוויות בגופו. בתיעוד מהמקום נראה הרכב עולה באש, סמוך מאוד לבנייני מגורים, ונבדק חשד לחיסול.

מפרטים ראשוניים עולה כי הפצוע בינוני-קשה הצליח לצאת לבד מהרכב אחרי הפיצוץ, בעוד שההרוג ככל הנראה יש במושב ליד הנהג ונלכד. שני צוותי כיבוי והצלה הגיעו לזירה והשתלטו על השריפה. למקום הוזמן חוקר דלקות לבחינת נסיבות השריפה.

תיעוד רגעי הפיצוץ בהרצליה/ללא קרדיט

דייר בבניין סמוך סיפר לוואלה כי "התפוצצה לנו השמשה בכניסה ללובי מההדף. היה פיצוץ מטורף. אשתי הייתה בתוך הבית, חשבה שנפלה פצצה מחיזבאללה. לא סתם פיצוץ אוטו. הייתי בהלם. אנחנו שכונה שקטה, אין עניינים כאלה אצלנו. מזל שלא הלך מישהו ליד". דיירת נוספת בבניין אחר אמרה כי "היה פיצוץ נוראי. זוועת אלוהים, אנחנו בשוק, מנסים להירגע פה בבית. הבית שלי נראה בהתאם. החלונות שבורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה. מד"א
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה/מד"א
הרכב שהתפוצץ בהרצליה. מד"א
הרכב שהתפוצץ בהרצליה/מד"א

אורי, שמתגורר ברחוב, אמר: "ירדתי למטה לרכב כמה מטרים משם. רחוב שקט לגמרי. רכב חנה בכניסה למגרש החנייה, נעמד באלכסון למחסום, כמו נעצר לרגע. פתאום התפוצץ בלי סימן מקדים. זה היה מתחת לעמוד חשמל, ככה שאחרי זה היו הרבה פיצוצי משנה. היה הדף גדול. החלונות נשברו לרסיסים. שני הנוסעים ישבו מקדימה, אחד עף לכביש, אבל נראה יחסית בסדר. השני נלכד והרכב עלה באש. מיד הגיע אדם והתחיל לקרוא בשמות שלהם, ולצעוק תזמינו אמבולנס. הרחוב מלא שבבים".

"כשהגענו לזירת האירוע הייתה המולה רבה", סיפרו חובשי רפואת חירום במד"א ליאור פז ועדי פיומי. "ראינו רכב שעולה באש לאחר שהתפוצץ, וגבר לכוד בתוכו. גבר נוסף בשנות ה-30 שהתהלך בסמוך כשהוא סובל מכוויות בגופו, נפצע באורח בינוני עד קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב. לאחר כיבוי הרכב נמצא גבר בשנות ה-40 ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

הרכב שהתפוצץ בהרצליה. מד"א
הרכב שהתפוצץ בהרצליה/מד"א
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה. איחוד הצלה
זירת פיצוץ הרכב בהרצליה/איחוד הצלה

מטעם המשטרה נמסר כי "בשעות הבוקר התקבלו דיווחים במוקד 100 של המשטרה, אודות פיצוץ שנשמע ברחוב הבנים- פינת הגורן בהרצליה. עם קבלת הדיווח כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה ומפקד מרחב ירקון תנ"צ יחיאל בוהדנה קיים הערכת מצב בשטח".

עוד הוסיפו כי "מבדיקה ראשונית, עלה כי הפיצוץ אירע בכלי רכב שבו נכחו 2 גברים, כאשר מותו של אחד נקבע במקום ע"י צוותי מד"א ופצוע נוסף באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) פונה למרכז רפואי. בשעה זו חבלני המשטרה מזכים את הזירה וחוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת מרחב ירקון ממשיכים במלאכת איסוף הראיות. מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, קיים הערכת מצב במשטרת תחנת גלילות עם כלל הגורמים המקצועיים, והעביר הנחיות לביצוע מיידי בנוגע לטיפול באירוע. כעת החקירה מתבצעת במרחב ירקון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully