וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגע בחזה כש"עזר במבחן": מורה הואשם בהטרדה מינית של תלמידות ומורות

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 18:37

כתב אישום הוגש נגד מורה בשנות החמישים לחייו, לאחר שנגע בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר. הוא לימד מתמטיקה בחטיבת ביניים באזור המרכז וניצל כמה הזדמנויות, בהן הרמת כוסית לחגי תשרי, טיולים ומבחנים, על מנת לתקוף מינית את אותן נשים ונערות

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

הפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד מורה, בשנות ה-50 לחייו, מחטיבת ביניים באזור המרכז, לאחר שנגע בכמה הזדמנויות בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי הנאשם עבד כמורה למתמטיקה בחטיבת ביניים. במהלך עבודתו בבית הספר, נגע בחזה של שתי מורות. בין היתר עשה זאת באירוע "הרמת כוסית" לקראת חגי תשרי, בחדר המורים ובטיול השנתי.

אילוסטרציה. ShutterStock
"בין היתר עשה זאת באירוע'הרמת כוסית' לקראת חגי תשרי, בחדר המורים ובטיול השנתי". (אילוסטרציה)/ShutterStock

הנאשם אף נגע בחוזקה בישבנה של תלמידת כיתה ט', אשר בתגובה מיהרה להיכנס לכיתתה. במהלך מבחן במתמטיקה, ניגש הנאשם אל התלמידה כדי לסייע לה ובעת שהצביע על דפי המבחן, שלח את ידו ונגע בחזה שלה. בתום המבחן, כמו גם בהזדמנויות אחרות במהלך השנה, כאשר פגש באותה התלמידה מחוץ לכיתה, נגע בישבנה. הנאשם נגע בישבנה של תלמידת כיתת ט' נוספת, אשר עמדה בסמוך לכיתתה, הניח בהזדמנות אחרת את ידו על החזה שלה ונגע בישנה מספר פעמים נוספות, כאשר עבר לידה במסדרון בית הספר.

כתב האישום מייחס לנאשם ריבוי עבירות של מעשה מגונה באדם וריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully