וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע תקיפה ברוטלי": עציר הכה את שותפו לתא ושפך עליו מים רותחים | תיעוד

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 17:00

בתיעוד שפרסמה המשטרה, נראה החשוד, תושב יפו, מרתיח מים בקומקום ושופך אותם על שותפו לתא. הוא אינו מסתפק בכך, וממשיך להכותו בבעיטות ואגרופים - עד שעציר נוסף מתערב והודף אותו אחורנית. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות המקרה - ובסיומה הגישה נגדו כתב אישום

אירוע תקיפה ברוטלי בתא מעצר באבו כביר/דוברות משטרת ישראל

תושב יפו, שישב בבית המעצר באבו כביר, שפך מים רותחים על שותפו לתא והכה אותו באגרופים ובבעיטות - כך דיווחה היום (חמישי) משטרת ישראל. חוקרי משטרת יפו, שהגיעו לבית המעצר, אספו ראיות ותפחו בחקירה נגד העציר - בסיומה יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגדו.

בתיעוד המקרה, שפרסמה המשטרה, נראה החשוד מרתיח מים בקומקום חשמלי, תופס את הקומקום בידו ורץ לעבר חברו לתא שיושב על שרפרף סמוך - ושופך עליו את המים. בשלב הזה שותפו לתא נופל לקרקע, אולם החשוד לא מסתפק בכך וממשיך להכותו באגרופים ובבעיטות. כל זאת נמשך עד שעציר נוסף שנמצא בסמוך מתערב והודף אותו אחורנית.

במשטרת ישראל מסרו כי העציר שנחשד בתקיפת ופציעת שותפו לתא ישב במעצר באבו כביר בעקבות כתב אישום קודם שהוגש נגדו על התפרצות. "חוקרי משטרת יפו הגיעו לבית מעצר אבו כביר, אספו ראיות וחקרו את החשוד. בסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד", מסרו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully