וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הקצין שנהרג בג'נין: "מה זה שווה כשאין מי שאכפת לו? אין כאן מנהיגות"

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 15:09

משפחתו של סרן אלון סאקאג'יו קיבלה את הבשורה הקשה על מותו בכאב גדול, וסיפרה על צעיר שהיה תמיד נכון לעזור: "הוא קפץ ראשון לסייע לפצועים", סיפרה האם על התקרית, "איזה אסון קרה לנו". אחיו בן ה-8 של אלון: "הוא חיבק אותי תמיד מאוד חזק. אהבתי אותו מאוד"

חשוד נעצר ליד ג'נין - ונלקח כשהוא קשור לרכב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בני היה גיבור, הוא קפץ ראשון עם עוד קצין לסייע לעזרת פצועים", אמרה היום (חמישי) אמו של סרן אלון סאקאג'יו, שנפל בפעילות מבצעית בג'נין. היא ביקרה בחריפות את המדינה: "אבל מה זה שווה כשאין כאן דרך, אין מישהו שבכלל אכפת לו מהמדינה, מהאזרחים? תראה איזה אסון קרה לנו. אין כאן מנהיגות. זו לא צורה להתנהל".

אחיו הצעיר של אלון, אריאל בן 8 וחצי, סיפר על אחיו הלוחם: "הפעם האחרונה שראיתי אותו היתה כשהוא לקח אותי מיום הולדת. אח שלי הוא גיבור, הוא היה הכי בהכל. הוא תמיד עזר לי. חיבק אותי תמיד מאוד חזק. אהבתי אותו מאוד".

"אלון היה מלאך, אחד שתמיד סייע, עזר, התנדב", סיפרה אחותו הבכורה של אלון. "כולנו לא מעכלים איך נהרג לנו ככה ואיזה אסון כבד פקד אותנו. לא מעכלים".

סרן אלון סקאג'יו ז"ל. באדיבות המצולמים
משפחתו של אלון יחד איתו/באדיבות המצולמים

האם סיפרה שלאלון יש בת זוג בשם שרון, והשניים היו אמורים לציין חמש שנות זוגיות בעוד יומיים. "אלון כל כך חיכה לזה, הוא קנה כרטיסים לחופשה ותכנן הכל. עכשיו אין מי שיחגוג את זה". עוד סיפרה כי אלון הספיק להילחם ברצועת עזה, ויצא ממנה "ללא פגע".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
סרן אלון סקאג'יו ז"ל. באדיבות המצולמים
סרן אלון סקאג'יו ז"ל/באדיבות המצולמים
סרן אלון סקאג'יו ז"ל. באדיבות המצולמים
"חיבק אותי תמיד מאוד חזק". אלון ואחיו הקטן אריאל/באדיבות המצולמים

סרן אלון סאקאג'י מחטיבת כפיר נהרג במהלך הלילה כשעלה על מטען חבלה במחנה הפליטים בג'נין. בתקרית נפגעו הוא ו-16 חיילים נוספים, שהגיעו לזירה כדי לעזור לחלץ רכב שנפגע כשעלה על מטען חבלה אחר באותו המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully