וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא היה מאץ': 2 תושבי אשקלון נעצרו בחשד שסחטו אדם עמו התכתבו בגריינדר

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 13:58

השניים פעלו תחת חשבון באפליקציית ההיכרויות לגברים, באמצעותה יצרו קשר עם אדם בן 60, עליו איימו שיחשפו בפני משפחתו את נטיותיו המיניות. לאחר שהתלונן במשטרה, ארבו השוטרים לשניים ועצרו אותם כשהגיעו לאסוף את הכסף שסחטו

בווידאו: תושבי ירושלים חשודים בסחיטה באיומים ותקיפה של קשישים/דוברות משטרת ישראל

שני תושבי אשקלון כבני 20 נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שסחטו באיומים כסף מאדם עמו התכתבו באפליקציית ההכרויות "גריינדר". השניים נתפסו בשעת מעשה, כשבאו לאסוף כסף מקורבן. בבגדיו של אחד מהם אותרה סכין בנוסף. הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

ראשיתה של החקירה החלה אתמול, אז הגיע לתחנת המשטרה באשקלון תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, שהתלונן על כך שזה מספר ימים הוא נסחט באיומים על ידי אדם, עמו התחיל להתכתב באפליקציית הכרויות. הוא התלונן כי אותו חשוד מאיים שיחשוף בפני משפחתו את נטיותיו אלא אם יעביר לידיו מאות ואלפי שקלים.

בנוסף דיווח הקורבן, כי כבר העביר פעמיים מאות שקלים לידי החשוד, וכי הוא דורש ממנו הפעם אלפי שקלים, ולכן החליט לפנות למשטרה.

מעצר חשוד בסחיטה באיומים של אדם עמו התכתב באפליקציית גריינדר, באשקלון, 27 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
מעצר אחד החשודים בסחיטה, אתמול/דוברות משטרת ישראל

השוטרים, שנערכו לפעילות עוקץ, הצליחו לתאם עם החשוד נקודה בה יונח הכסף, בשעה שבלשי המשטרה היו פרוסים באזור כדי לעצור את החשודים ברגע שייקחו את הכסף. להפתעתם, לזירה הגיעו שני חשודים שפעלו יחד. ברגע שלקחו השניים את הכסף למכנסייהם, עצרו אותם השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully