וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פענוח הרצח: 23 שנות מאסר נגזרו על רוצח הצעירה באילת לפני 20 שנה

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 11:33

סאמי אבו אלעסל הורשע בהתאם להודאתו ברצח מרגריטה לוי ב-2003, אז היתה חיילת משוחררת שהגיעה לעבוד בעיר הדרומית לפני לימודיה. הוא נעצר בשנה שעברה לאחר הצלבת בדיקות DNA ממקרה אחר שהעלו כי הוא הרוצח באותו האירוע

בווידאו: אחרי 20 שנה: פוענח רצח הצעירה מרגריטה לוי באילת/דוברות משטרת ישראל

23 שנות מאסר ופיצויים בסך 100 אלף שקלים נגזרו היום (חמישי) על סאמי אבו אלעסל, שהורשע בהתאם להודאתו ברצח מרגריטה לוי, חיילת משוחררת בת 21, לפני כעשרים שנה באילת. אבו אלעסל נעצר לפני כשנה לאחר שהצלבת DNA שביצעה המשטרה העלתה כי הוא הרוצח.

על פי כתב האישום, במהלך יוני 2003, בזמן ששהתה לוי באילת, חנק אותה אבו על עסל, הכה ודקר אותה בחזה. כתוצאה מכך נהרגה לוי.

תושב יפו, סמי אבו אלעסל, יואשם ברצח מרגריטה לוי באילת לפני כ-20 שנה וישב בכלא על עבירות מין באחרת. דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
ירצה 23 שנות מאסר. סמי אבו אלעסל/עיבוד תמונה, דוברות משטרת ישראל

גופתה של לוי, אז חיילת משוחררת מאשדוד, נמצאה ביוני 2003 בגינה ציבורית באילת כשעליה סימני אלימות קשים והיא בלבוש חלקי. זאת, ארבעה ימים בלבד לאחר שהגיעה לעיר כדי לעבוד במלצרות לקראת לימודי סיעוד באוניברסיטה העברית בירושלים.

אמה היא זו שדיווחה למשטרה על היעלמותה, לאחר שלא הצליחה ליצור עמה קשר. לאחר שנמצאה גופתה, טענה המשטרה בבית המשפט כי הגינה הציבורית שבה נמצאה הגופה אינה זירת הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרגריטה לוי, הצעירה שנרצחה באילת בשנת 2003. ללא, אתר רשמי
מרגריטה לוי/אתר רשמי, ללא

באותם ימים הוגדר הרצח כ"תעלומה", והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר פרטים שיסייעו בפענוחו. בהמשך, נעצר במסגרת הפרשה חייל משוחרר ממגדל העמק שעבד כמוכר בפיצוציה בעיר והעיד כי הכיר אותה שם. בזמנו הוא נחקר באזהרה ונעצר, אך לבסוף התיק קרס.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully