וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בנווה ימין: גבר הואשם שדקר וחנק למוות את יאיר בוזגלו בן ה-34

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 11:27

כתב האישום הוגש נגד אולג סרנקוב בן ה-41 בגין רצח בנסיבות מחמירות, העונש על עבירה זאת הוא מאסר עולם. במאי, בוזגלו אותר כפות, כשידיו ורגליו קשורות ופניו מכוסות בכמה שכבות, עם דם סביבו. סרנקוב, שהיה שכנו והכיר אותו כמה ימים לפני, גנב את כספו. "מעשים מזעזעים"

זירת רצח בפרדס חנה/יואב איתיאל

כתב אישום הוגש היום נגד אולג סרנקוב בן ה-41 בגין רצח בנסיבות מחמירות של יאיר בוזגלו בנווה ימין. העונש על עבירה זאת הוא מאסר עולם. בוזגלו, בן 34, נחנק למוות בנוסף לדקירה. "בין הרציחות המזעזעות שראיתי, הן בשיטת הביצוע והן בפגיעה בכבודו", אמר גורם במשטרה.

בסוף החודש שעבר התקבל דיווח במשטרה מאדם שהגיע למתחם דיור ביישוב לאחר שחברו לא ענה לו במשך יותר מ-24 שעות. כשדפק בדלת לא פתח לו, אז קפץ דרך החלון. הבחין בו כפות כשידיו ורגליו קשורות בין עצמן וביניהן, כשפניו מכוסות בכמה שכבות, עם דם סביבו. החבר הזעיק משטרה, שהבינה עם הגעתה שמדובר ברצח.

בוזגלו עבד כסוכן ביטוח בחברה מוכרת ונעדר עבר פלילי. לכן תחילה עלה החשד לפח"ע אך נשלל במהירות, ובהמשך הגיעו למסקנה כי הרוצח היה דייר באותו מתחם שעבר למקום שבועיים קודם לכן והכיר אותו. המשטרה עיכבה אותו בעת עבודתו בהובלות ולקחה אותו למתחם, שם תשאלה אותו והתחזק החשד נגדו. בחיפוש בביתו איתרו ממצאים כמו כתמי דם ועצרו אותו.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
זירת פשע/מערכת וואלה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תחילה הכחיש כי רצח את בוזגלו. אולם במצלמות באסטחה הבחינו בחשוד יוצא עם האופניים מהמתחם בערב הקודם, ומגיע לכפר סבא כשהוא מחזיק שקית זבל כתומה בידו ומשליך אותה. המשטרה איתרה את מיקום השקית בפח, ובה בגדי החשוד מוכתמים בדם, סכין, נעליים וכפפות, וכן דם הקורבן. סרנקוב טען שמפלילים אותו "כמו רומן זדורוב".

ביום העצמאות הכיר את בוזגלו. לאחר מכן יצאו למועדון בתל אביב וישבו לאכול יחד. בלילה בין שבת לראשון רצח אותו, ובשקית התגלה כי לקח מבוזגלו גם את כרטיס האשראי שלו ומשך מחשבון הבנק שלו כסף, ויצא ליום עבודה. כשחזר הזמין שתי נערות ליווי לביתו וביקש מאחת מהן "טובה" - שהנהג שלה ייסע לבנק וימשוך ממנו כסף. הנהג הביע תמיהה מאחר ששמו לא זהה לזה שבכרטיס, וסרנקוב ענה "אל דאגה זה השותף שלי". בסך הכול משך 17 אלף שקלים. סרנקוב היה בכלא עשר שנים על עבירות אלימות. כנראה שהיה מאבק ביניהם טרם הרצח, במהלכו הכניע סרנקוב, מתאגרף חובבן, את בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully