וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החייל בן ה-19 שנחטף: "שנתניהו יוותר על אחד מהבנים שלו, אנחנו יכולים לבחור עבורו"

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 9:30

אלון נמרודי, אביו של החייל החטוף תמיר נמרודי, במצב בנו. "אין לנו שום מידע מאז 7 באוקטובר, מאז אותם סרטוני חטיפה בהם רואים את תמיר בריא ושלם על הרגליים". בריאיון ל-103FM, המשיך לתקוף את התנהלות ראש הממשלה: "לקח חצי שנה עד שהוא הסכים להיפגש עם קבוצת משפחות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בגבול הצפון: "גם כאן נשיג ניצחון, לא פחות מזה"/לשכת העיתונות הממשלתית

"אין לנו שום מידע מאז 7 באוקטובר, מאז אותם סרטוני חטיפה בהם רואים את תמיר בריא ושלם על הרגליים", עדכן היום (חמישי) אלון נמרודי, אביו של החייל החטוף תמיר נמרודי, במצב בנו. רב"ט נמרודי בן ה-19 נחטף מבסיסו ב-7 באוקטובר לצד חבריו ניק בייזר ורון שרמן, שנרצחו. "ההערכות הן שהוא הופרד מחבריו כבר ביום הראשון. אף אחד לא בא ומזין אותנו במידע כזה או אחר", אמר האב בריאיון ל-103FM.

נמרודי תקף את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו לא בתמונה, הזיגזג ודיבורים של אדון נתניהו זה כבר מביך, הדרך בה הוא מתבטא ומתנהל. שיוותר הוא על אחד מהבנים שלו, אנחנו יכולים לבחור עבורו על איזה מבניו הוא יוותר. ככה זה נראה בעסקה חלקית. לקח חצי שנה עד שרה"מ הסכים להיפגש עם קבוצת משפחות החיילים החטופים".

החייל תמיר נמרודי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החייל תמיר נמרודי שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רה"מ בנימין נתניהו, דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
רה"מ בנימין נתניהו, דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024/פלאש 90, חיים גולדברג

"הלילה מחובר ליום. אין באמת שינה רציפה, אצלי שעתיים-שלוש נחשב לשינה טובה. היום מאוד דינמי. אני יכול לקום בבוקר ואין שום דבר, ופתאום היום מתמלא ברמה מטורפת תוך דקות בפגישות או ראיונות או פעילויות הסברה שאנחנו עושים. היום מאוד עמוס סביב הנושא הזה של החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully