וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרפיטי לזכר נרצחת מ-7 באוקטובר הושחת; ראש עיריית אשדוד: הוגשה תלונה במשטרה

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 20:08

איור הגרפיטי, לזכרם של הנרצחים שני אמין ועם אדם אילייב, צויר במרחב ציבורי בעיר. כשפרצופה של שני אמין היה היחידי שהושחת מבין השניים - מה שמעלה את החשד המידיי לביצוע המעשה ממניע של הדרת נשים במרחב הציבורי. יחיאל לסרי: "מעשה מזעזע וחמור מכל היבט"

20 מניצולי פסטיבל נובה בשטח המסיבה ממנה נמלטו ברעים/עמותת ״עתיד לנפגעים ולפצועים״

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הנחה היום (רביעי) להגיש תלונה במשטרה נגד משחיתי כתובת גרפיטי לזכר נרצחת מ-7 באוקטובר. איור הגרפיטי, לזכרם של הנרצחים שני אמין ועם אדם אילייב, צויר במרחב ציבורי בעיר. כשפרצופה של שני אמין היה היחידי שהושחת מבין השניים - מה שמעלה את החשד המידיי לביצוע המעשה ממניע של הדרת נשים במרחב הציבורי.

ראש עיריית אשדוד כתב בחשבון הפייסבוק האישי שלו על המקרה, וגינה באופן חריף את המעשה. "השחתת איור הגרפיטי של שני אמין ז"ל יחד עם אדם אילייב ז"ל, שנרצחו במתקפת החמאס בשבת שמיני עצרת, הינו מעשה מזעזע וחמור מכל היבט", כתב.

"אנו מוקיעים ומגנים את המעשה הברברי הזה ונעשה כל מאמץ ללכוד את העבריינים שעשו זאת", המשיך לסרי. "הנחיתי את אגף הביטחון בעירייה להגיש תלונה במשטרה ולסייע לה באמצעות מערך המצלמות שלנו ברחבי העיר, לאתר ולהביא לדין את העבריינים".

השחתת איור הגרפיטי של שני אמין ז״ל יחד עם אדם אילייב ז״ל. 26 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"תופעה מסוכנת ומכוערת". השחתת איור הגרפיטי של הנרצחים שני אמין ואדם אילייב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ד"ר לסרי התייחס לחשד כי מדובר בהשחתה על רקע היותה של הנרצחת אישה, ואמר כי היא לא מייצגת את תושבי העיר. "השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי, קל וחומר של שני אמין ז"ל, הינה תופעה מסוכנת ומכוערת, שאני וכל תושבי העיר מגנים בחריפות ופועלים לעקור מהשורש", כתב. "בשמי ובשם כל תושבי העיר אני מבקש להתנצל בפני משפחת אמין על עוגמת הנפש, בשיא ההתמודדות עם האובדן הנורא של שני הי"ד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully