וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הטענות להטרדות מיניות: מנכ"ל מטה משפחות החטופים התפטר מתפקידו

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 18:27

אחרי שהועלו טענות נגדו להטרדה מינית מצד עובדים ומתנדבים במטה, יוסי מואטי עזב את המטה. "לבן אדם אין סוגר על הפה", טענו גורמים שעבדו עמו. מואטי מסר בתגובה כי "לפני שלושה חודשים הודעתי על רצוני לסיים את תפקידי כמנכ"ל המטה", אמר. "גבה מחיר כבד"

משפחות החטופים אחרי שנפגשו עם נתניהו: "לא קיבלנו תשובות מספקות"/ללא קרדיט

מנכ"ל מטה משפחות החטופים יוסי מואטי התפטר היום (רביעי) מתפקידו. הצעד מגיע לאחר שבחדשות 12 דווח כי הועלו טענות נגדו להטרדה מינית מצד עובדים ומתנדבים במטה. בזמן שרוב הגורמים המובילים במטה עזבו במהלך החודשים האחרונים, וכך גם אלה שמונו במקומם, מואטי נשאר הדמות הבכירה ביותר במטה שלא התחלפה מאז הקמתו.

גורמים שעבדו עמו אמרו לוואלה כי היו עדים להתבטאויות חריגות ופליטות פה שלו, גם בנושאים אחרים. "הוא עצבן הרבה אנשים בדרך. לבן אדם אין סוגר על הפה. לאורך הזמן הוא גם פעל לסיכול ממוקד של אנשים במטה", אמרו.

יוסי מואטי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לאורך הזמן הוא פעל לסיכול ממוקד של אנשים במטה". מנכ"ל מטה משפחות החטופים לשעבר יוסי מואטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מואטי מסר בתגובה: "לאחר שמונה וחצי חודשים של עבודה אינטנסיבית בהתנדבות מלאה החלטתי לסיים את תפקידי. לפני שלושה חודשים הודעתי לחברי האסיפה הכללית על רצוני לסיים את תפקידי כמנכ"ל המטה שגבה מחיר אישי ומשפחתי כבד".

"מאז הודעתי לא אותר מחליף לתפקיד המנכ"ל ובשל רגישות עליונה לתפקיד, ומחוייבות כלפי משפחות החטופים נשארתי במטה, עד למציאת מחליף ראוי", אמר. "בימים אלה חזרתי שוב על בקשתי שיאפשרו לי לעזוב את תפקידי ולמנות מנכל זמני חלופי. אני מבקש מכל אזרחי ישראל להמשיך במאבק עד לחזרתם של כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully