וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב אליאסי שם על רכב מדבקת משטרת ישראל - ומרשה לעצמו לחנות בניגוד לחוק

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 19:24

אליאסי שמכונה בתור "הצל" החנה בתל אביב בניגוד לחוק כמה פעמים כשעל הרכב בו נהג הודבק כיתוב סמל משטרתי. במשטרה הבהירו כי לא מדובר ברכב שלהם, גם בעיריית תל אביב מסרו כי אינו שייך לה וניתנו לו דוחות בעבר. אליאסי בתגובה: "תמיד בכוננות, תלמדו להגיד תודה"

הצל/-------

רכב בו נוהג יואב אליאסי (הצל), שלדבריו משמש את כיתת הכוננות, תועד חונה בניגוד לחוק בתל אביב כמה פעמים. על הרכב מודבק כיתוב "משטרת ישראל" וסמל משטרתי, אולם במשטרה מבהירים כי לא מדובר ברכב משטרתי, ובעיריית תל אביב אומרים כי אינו שייך לה וניתנו לו דוחות בעבר. למרות זאת, במשטרה טוענים כי הוא רשאי להשתמש במדבקות המזוהות איתה.

בתיעוד שהגיע לידי וואלה נראה הרכב עומד בחניה המיועדת לאופנועים ברחוב יהודה הלוי, בו צולם גם בעבר חונה בניגוד לחוק. לדבריו, הוא משתמש ברכב שאינו רשום על שמו במסגרת פעילות כיתת הכוננות של תחנת לב תל אביב, ולכן הוא ממוקם בצורה נגישה ליציאה לפעילות. ‏לטענת שכניו של אליאסי, "הרכב עומד מול ביתו ללא תזוזה כבר לפחות חודש".

רכב בו נוהג יואב אליאסי (הצל), שלדבריו משמש את כיתת הכוננות, תועד חונה בניגוד לחוק בתל אביב .. ללא קרדיט, אתר רשמי
מעל החוק? רכבו של אליאסי תועד חונה בניגוד לחוק בתל אביב/אתר רשמי, ללא קרדיט
רכבו של יואב אליאסי (הצל) תועד חונה בניגוד לחוק בתל אביב. ללא, אתר רשמי
רכבו של יואב אליאסי (הצל) תועד חונה בניגוד לחוק בתל אביב/אתר רשמי, ללא

עיריית תל אביב אישרה כי זו לא העבירה הראשונה מסוג זה. "הרכב חונה בניגוד לחוק ובוצעה כנגדו אכיפה בעבר. נמשיך לסייר במקום ולבצע אכיפה במידה וייתפס חונה בניגוד לחוק. נציין כי לא מדובר ברכב השייך למערך הביטחון העירוני ויש לבדוק את פרטיו מול המשטרה", מסרו בתגובה.

"הרכב לא שלי. הרכב ממושטר ומשמש את כיתת הכוננות של תל אביב כדי להגן עליכם ועל תושבי תל אביב במקרה אמת. הוא נמצא תמיד בכוננות. אז תלמדו להגיד תודה", הגיב אליאסי. בסוף השנה שעברה, הוא הצטרף לכיתת הכוננות שהוקמה בתל אביב ובשורת ערים נוספות ביוזמת המשרד לביטחון לאומי, שזכתה לדחיפת השר איתמר בן גביר. "אני בכיתת הכוננות, והרכב ממושטר כמו שממשטרים ג'יפים אזרחיים עבור פעילות משטרתית".

הצל. פייסבוק, צילום מסך
"משמש את כיתת הכוננות של תל אביב כדי להגן עליכם ועל תושבי תל אביב במקרה אמת". יואב אליאסי/צילום מסך, פייסבוק

במשטרה אומרים כי לא מדובר ברכב שבבעלותם. "כדי למנוע הטעיה של הציבור נדגיש כי מדובר ברכב פרטי ולא בניידת משטרה. ככל שמבוצעת חנייה שלא כחוק יש לפנות לרשות המקומית או למשטרה לביצוע אכיפה בהתאם", מסרו. גורמים במשטרה אמרו כי אינם רואים בעיה בזיהוי באמצעות כיתוב וסמל משטרתיים, ואין מניעה לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully