וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים: "תפסיקו להתעסק בשטויות ותעמדו כולם מאחורי עסקת נתניהו"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 14:47

הצהרת המשפחות מגיעה לדבריהם בהמשך לזגזוג של רה"מ בעמדותיו בעניין מימוש "עסקת נתניהו" להחזרת החטופים". לואיס הר, שחולץ מהשבי במבצע צבאי: "כל רגע שם זה גהינום". אורלי, אמה של התצפיתנית דניאלה גלבוע: "עברו 9 חודשים. הבת שלי לצערי יכולה לחזור עם נכד חמאסניק"

משפחות החטופים לפוליטיקאים: "תפסיקו להתעסק בשטויות ותעמדו כולם מאחורי עסקת נתניהו"/ניב אהרונסון

בני משפחות החטופים נושאים בשעה זו (רביעי) הצהרה מיוחדת בעקבות הזגזוג בעמדותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמדותיו באשר לעסקת חטופים. "ראש הממשלה מוכן להגיע לעסקה חלקית, חצי", הדגיש בדבריו מור קורגולד, אחיו של החטוף טל שוהם. "אני שואל אותך - אני חצי אזרח במדינת ישראל? משלם חצי מהמסים? לא נוכל לקבל ולא נוכל לגור כאן אם לא נחזיר את החטופים הביתה". הוא פנה לכל אנשי הציבור במדינה ואמר: "תפסיקו להתעסק בשטויות ותעמדו כולם מאחורי עסקת נתניהו".

לואיס הר, שחזר מהשבי, נכח בהצהרה אמר בתחילתה: "חולצתי על ידי צה"ל. כל רגע שם זה גהינום. צריכים להחזיר את כל 120 החטופים כמה שיותר מהר באופן מידי. זה לא יכול להיות חלקי, צריך להחזיר את כולם. עבור המשפחות חוסר הידיעה הוא נוראי. חווינו את זה בעצמנו גם, להיות שם. זה שובר. אין מה לחכות, אין מה לעשות חלקי. רוצים את כולם כמה שיותר מהר. עכשיו".

הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024. ניב אהרונסון
הצהרת משפחות החטופים, היום/ניב אהרונסון

אורלי גלבוע, אמה של התצפיתנית דניאלה גלבוע שנחטפה מנחל עוז, אמרה: "הבת שלי דניאלה ציינה 20 בשבי לפני כשלושה חודשים. בסך הכול בת 20, ילדה לכל הדעות - שלא צריכה להיות שם. שעשתה את חובתה והלכה לשרת את המדינה. פרסמנו לפני חודש סרטון בו רואים את האימה בעיניים שלה. חבולות, מתחננות על חייהן. מה כל אימא הייתה מדמיינת שקורה אם הבת שלה כל כך הרבה ימים בידיים של האנשים האלה? תשעה חודשים זה בדרך כלל סימן להבאת חיים לעולם, לשמחה. בשבילנו זה גם יכול להיות סימן לדברים קשים אחרים. הבת שלי לצערי יכולה לחזור עם נכד חמאסניק. עכשיו הזמן להחזיר אותה".

"יש לנו עסקה על השולחן, שהקבינט הגה, שחייבת להיחתם", המשיכה גלבוע. "המדינה חייבת לעשות הכול כדי להוציא אותה לפועל. גם החמאס צד בעניין, אבל אני בטוחה שיסכים, יש עליו לחץ מהקהילה הבינלאומית. אבל קודם כל אנחנו צריכים לרצות את זה.

"ראינו את השמחה כשחזרו ארבעה חטופים, זו השמחה שמגיעה למדינת ישראל. ראש הממשלה, תביא לנו את זה. אנחנו זקוקים לזה. זה הניצחון היחיד. שמענו את הצבא אומר שאנחנו לקראת סיום ההכרעה של חמאס ברפיח, זה הזמן לעשות את הצעד הבא, ולהכריז שזה הדבר הכי חשוב שיצאנו להילחם בשבילו - לגרום לעסקה להיחתם".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רובי חן, אביו של איתי חן, הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024. ניב אהרונסון
רובי חן, אביו של איתי חן, הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024/ניב אהרונסון
לואיס הר, הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024. ניב אהרונסון
לואיס הר, הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024/ניב אהרונסון

רובי, אביו של סמ"ר איתי חן, שנפל ב-7 באוקטובר ונחטף לעזה, סיפר על פגישתו עם ראש הממשלה יחד עם משפחות החללים בראשון: "זו הייתה הפעם הראשונה שפגש אותנו, קצת באיחור. הסברנו לו שאנחנו מאוד רוצים להבין אילו ערבויות ניתנות בעסקה המדוברת כדי להגיע לשלב השלישי שיכלול את החללים. ראש הממשלה בשיחה איתנו היה מאוד מעומעם על אף ששאלנו אותו כמה פעמים. לא אהבתי את התשובה אבל אני יכול להבין אותה. רק לפני כמה ימים שמענו שצה"ל מבחינתו עשה הרבה, אבל אי-אפשר להוציא את כל 120 הנותרים בפעולות צבאיות. רק עסקה.

"לא עברו כמה שעות ושמענו את ראש הממשלה מדבר על עסקה אחרת", המשיך חן. "לא יכול להיות שלפני 200 ימים שיצאו החטופים בעסקה הקודמת הסבירו לנו שעוד קצת לחץ, שאנחנו פסע מלהביא את השאר, והעסקה לא הגיעה. דורשים מראש הממשלה לגלות נחישות על עסקת נתניהו".

הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024. ניב אהרונסון
הצהרת בני משפחות חטופים, 26 ביוני 2024/ניב אהרונסון

שרון שרעבי, אחיהם של אלי ויוסי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי: "הדם שזורם והלב הפועם של 120 חטופים שעדיין בשבי חמאס, מחכים לנו, קודם כל לך ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. אנחנו, משפחות החטופים, עושים הכול כדי להשיב את החטופים. תומכים בעסקת נתניהו מאז שאתה הגית אותה. מצפים ממך להיות עקבי ונחוש כדי לקיים את העסקה שאתה מוביל. אזרחי ישראל מצפים לאופוריה במציאות המורכבת הזאת. כדי להשיב את החטופים שעדיין נושמים במנהרות חמאס תשעה חודשים, ואת החללים לקבר ישראל. אתה, בנימין נתניהו, ראש הממשלה שלנו. בך אנו תולים תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully