וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם יותר מ-700 שתילי קנאביס: המשטרה פשטה על מעבדת סמים בדלית אל כרמל

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 2:51

שוטרי המחוז הצפוני, ימ"ר צפון ולוחמי היחידה הטקטית של מג"ב פשטו על המבנה ביישוב - המקושר לאחד מראשי ארגון הפשיעה בצפון. לאחר שהנוכחים סירבו לשתף עימם פעולה, נכנסו הצוותים פנימה וגילו את מעבדת הענק בה מאות העציצים. בתוך כך, חוקרי מז"פ זומנו למיצוי הראיות

נתפסה מעבדת סמים גדולה ובה למעלה מ-700 שתילי קנאביס/משטרת ישראל

שוטרי מחוז צפון מיחידת לוחמי הגבולות, מהיחידה המרכזית של המחוז הצפוני ולוחמי היחידה הטקטית של משמר הגבול פשטו אתמול (שלישי) על מבנה הנמצא בתוך מתחם מגורים בישוב דלית אל כרמל וחשפו מעבדת ענק עם יותר מ-700 שתילי קנאביס.

מתחם הבתים מקושר לאחד מראשי ארגון פשיעה בצפון. במהלך הפשיטה ולאחר שהנוכחים במקום סרבו לשתף פעולה, פרצו השוטרים למבנה וחשפו את מעבדת הסמים. למקום זומנו חוקרי זיהוי פלילי לשם מיצוי ראיות וכלל הרכוש המשמש לגידול הסמים נתפס. בהתאם לממצאי החקירה יוחלט על המשך התהליך החקירתי מול מחזיקי המקום.

נתפסה מעבדת סמים גדולה ובה למעלה מ-700 שתילי קנאביס. ללא, דוברות משטרת ישראל
"חשפו מעבדת ענק עם יותר מ-700 שתילי קנאביס". השתילים שנתפסו/דוברות משטרת ישראל, ללא
אחד מהמבנים ששימש את מעבדת הסמים. ללא, דוברות משטרת ישראל
"לאחר שהנוכחים במקום סרבו לשתף פעולה, פרצו השוטרים למבנה". המתחם אליו פרצו השוטרים/דוברות משטרת ישראל, ללא

במחוז חוף התנהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה בשיתוף המכס, בפרשייה של יבוא סמים קשים מחו"ל דרך משלוחי דואר "תמימים" וסחר בהם בארץ. לפני חמישה ימים (שבת) הפכה החקירה לגלויה כשצוותי בילוש של ימ"ר חוף פשטו באור עקיבא על מה שכינו דירת מסתור ועצרו בה שלושה גברים בשנות ה-40 לחייהם, תושבי חדרה ואור עקיבא, בהם נהג המונית חזי עובדיה, בן דודו קובי מואדב ואמיר קידושים. הבלשים תפסו על שולחן בסלון הדירה חבילת סמים שלכאורה אך יובאה והובאה על פי השיטה המדוברת מסניף דואר, ובחיפוש בדירה נתפסו סמים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully