וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירה סמויה: נחשפה פרשת הברחת סמים באמצעות משלוחי דואר תמימים

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 15:28

המשטרה עצרה שלושה חשודים, תושבי חדרה ואור עקיבא, המעורבים על פי החשד בייבוא של סמים דרך הדואר. בפשיטה על דירת מסתור באור עקיבא התגלתה חבילה של סמים שנלקחה לפני כן מסניף דואר. החשוד המרכזי טען שהוא עוסק בייבוא קפה, והחבילה יועדה כנראה לאדם אחר

תפיסת סמים מסוג MDMA שנשלחו מהולנד בעיר רמת גן/דוברות משטרת ישראל

ביחידה המרכזית של מחוז חוף התנהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה בשיתוף המכס, בפרשייה של יבוא סמים קשים מחו"ל דרך משלוחי דואר "תמימים" וסחר בהם בארץ. אתמול (חמישי) הפכה החקירה לגלויה כשצוותי בילוש של ימ"ר חוף פשטו באור עקיבא על מה שכינו דירת מסתור ועצרו בה שלושה גברים בשנות ה-40 לחייהם, תושבי חדרה ואור עקיבא, בהם נהג המונית חזי עובדיה, בן דודו קובי מואדב ואמיר קידושים. הבלשים תפסו על שולחן בסלון הדירה חבילת סמים שלכאורה אך יובאה והובאה על פי השיטה המדוברת מסניף דואר, ובחיפוש בדירה נתפסו סמים נוספים.

על פי החשד מואדב הגיע לבית הדואר המרכזי בחדרה, אסף את משלוחי הסמים שהיו מוסווים בקופסה מעץ עם שמות נמענים פיקטיביים, בעת שהשניים האחרים המתינו לו בדירה. הוא לא ידע שבלשי ימ"ר עקבו אחריו מרגע איסוף החבילה בדואר, ועד הגעתו לדירה, שם כאמור צוותי הימ"ר פרצו לדירה וביצעו מעצר של החשודים עם חבילות הסמים ברשותם. לטענת המשטרה בחיפוש שנערך בדירה נמצאה כמות סמים גדולה נוספת ומסוגים שונים. השלושה הועברו למשרדי ימ"ר חוף, נחקרו, ובסיום החקירה נכלאו.
היום בבית משפט השלום בחיפה ביקשה הימ"ר באמצעות רס"ב סמי חמזה את הארכת מעצר כל השלושה ב-7 ימים.

בית הדואר המרכזי בחדרה. שלומי גבאי
בית הדואר המרכזי בחדרה/שלומי גבאי
סמים שנתפסו בדירת מסתור באור עקיבא, 21 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
סמים שנתפסו בדירת המסתור/דוברות משטרת ישראל

בדיון טען עו"ד שגיא אקו, מטעם הסנגוריה הציבורית המייצג את קידושים, כי הוא הגיע לדירה הזו כי הוא עובד כמשלוחן אצל אחד מהשניים האחרים. עובדיה המיוצג ע"י עו"ד קובי בן שעיה, ואשר על פי החשד יזם את העניין, טוען כי הוא עוסק בייבוא קפה והחבילה שע"פ כתובת הנמען יועדה כנראה לאדם אחר, הגיעה אליו בטעות. עו"ד רותם כהן, שייצג את מואדב, אכן טען כי עובדיה כבר נטל אחריות על החבילה. הוא טען כי כל חלקו של מואדב היה "להביא איזה משלוח שהוא לא מודע לתכולתו". הוא הדגיש כי מואדב לא היה מזמין החבילה וכי החבילה לא נפתחה. "כל חלקו היה להביא איזה משלוח שהוא לא מודע לתכולתו, ופרטי מזמין החבילה הם לא שלו והחבילה לא נפתחה כלל.

סמים שנמצאו בחבילת דואר. דוברות משטרת ישראל
סמים שנמצאו בחבילת דואר/דוברות משטרת ישראל

בשלושה דיונים נפרדים השופט יעקב בכר מצא כי קיים חשד סביר שחזי עובדיה הוא שיזם את ביצוע העבירות והאריך את מעצרו בשישה ימים ואת מעצרו של כל אחד מהשניים האחרים, בארבעה ימים. החקירה בעיצומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully