וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמינים שזה יקרה": ארבעה חודשים להיעלמותה של היימנוט קסאו

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 22:45

היום בו היימנוט נעלמה היה יום שמח במיוחד עבורה, בו יצאה לטיול שנתי, ושיחקה עם חברותיה. מאז כבר עברו ארבעה חודשים ואין קצה חוט. משפחתה של היימנוט, והסוכנות היהודית שנרתמה למשימה למצוא אותה, לא מאבדים תקווה, "ממשיכים לפעול"

מבצע "פני מלאך": החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו מצפת/דוברות משטרת ישראל

היום לפני ארבעה חודשים נעלמה הילדה היימנוט קסאו ועדיין אין קצה חוט שיסייע לפתרון תעלומת היעלמותה. היימנוט, שלפני חודשיים מלאו לה עשר שנים, עלתה עם משפחתה מאתיופיה לישראל לפני שלוש שנים וחצי והתגוררה במרכז הקליטה ברחוב צה"ל 9 בצפת. ביום ראשון, 25 בפברואר, יצאה היימנוט לטיול שנתי יחד עם כיתתה מבית הספר "שבט סופר" שבחצור הגלילית, וחזרה הביתה בסביבות השעה 16:00. לאחר מכן, ירדה לפעילות עם החונכים במרכזי הקליטה, ואחרי סיום הפעילות היא המשיכה לשחק עם חברותיה. היא נראתה לאחרונה במצלמת האבטחה בכניסה למרכז הקליטה בשעה 19:00 כשהיא לובשת טרנינג ורוד ומעליו חצאית שחורה עם נעלי ספורט לבנות.

היימנוט קסאו בת ה-9 נעלמה ממרכז הקליטה בצפת. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
היימנוט קסאו/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

מאז שנעלמה, נערכו חיפושים נרחבים בצפת ובסביבה אבל עד עכשיו לא נמצא קצה חוט שיסייע בפיענוח תעלומת היעדרותה. כעת, במאמץ משותף להביא למציאתה של היימנוט, הודיעה הסוכנות היהודית על העלאת הפרס שהציעה ל-150 אלף שקלים, לצד גיוס המונים שערכה המשפחה בהיקף של כ-200 אלף שקלים. הסכום הכולל, שעומד על 350 אלף שקלים מוצע למי שהמשטרה תקבע כי המידע שמסר הוביל למציאתה של היימנוט קסאו.

הממונה על קליטת עולי אתיופיה בסוכנות היהודית, הבטאמו יוסף אמר כי, "העלאת הפרס שהסוכנות היהודית מציעה לצד הכספים שגייסה המשפחה, היא רק אחת הדרכים שבה אנו פועלים כדי לסייע למשפחה ולמשטרה במאמצים להחזיר את היימנוט הביתה. קיווינו בכל מאודנו שבשלב מוקדם יותר יימצא קצה חוט שיוביל את התעלומה הזאת לפתרון חיובי. גם היום, ארבעה חודשים להיעלמה, אנו ממשיכים לפעול כדי להבטיח שכולנו בישראל מודעים ומחויבים לכך ומאמינים שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully