וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 יום עברו - והיימנוט עדיין נעדרת: "דואגים לשלומה ועוטפים את משפחתה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 21:22

למרות כי עדיין אין חדש בפיענוח הפרשה, בחפ"ק שבמרכז הקליטה בצפת ממשיכים לחפש לאורך כל היום. "עוזרים למשפחה בכל היבט", אמר הבטאמו יוסף, שממונה על עליית וקליטת עולי אתיופיה בסוכנות היהודית. "דאגנו שיגיעו לאביה שנמצא בחו"ל ויעזרו לו להקדים את שובו לישראל"

מבצע "פני מלאך": החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו מצפת/דוברות משטרת ישראל

11 ימים מאז שהילדה היימנוט קסאו נעלמה מפתח מרכז הקליטה בצפת ועדיין אין כל ממצא שיסייע בפיענוח הפרשה. מהחפ"ק שבמרכז הקליטה שברחוב צה"ל בצפת ממשיכים לצאת מחפשים לאורך כל שעות היום, בהם שוטרים ומתנדבים, בהם גם דיירי מרכז הקליטה.

מאז היעלמותה של היימנוט בת התשע נמצאים אנשי מקצוע שתומכים במשפחתה וכן בקהילה הרחבה יותר של דיירי המקום. הסוכנות היהודית ומשרד העליה והקליטה תגברו את תוות העובדים הסוציאליים דוברי האמהרית שעובדים במרכז הקליטה. "אנחנו עוטפים את המשפחה בכל היבט; החל מהכנות לשבת, דרך מענה לצרכים של ילדי המשפחה ופשוט לדבר איתם ולהיות איתם", אמר לוואלה! הבטאמו יוסף שממונה על עליית וקליטת עולי אתיופיה בסוכנות היהודית.

הבטאמו יוסף, ממונה על עליית וקליטת עולי אתיופיה בסוכנות היהודית. נגה מלסה, אתר רשמי
הבטאמו יוסף, ממונה על עליית וקליטת עולי אתיופיה בסוכנות היהודית/אתר רשמי, נגה מלסה

בתחילת השבוע שב לארץ טספאיי קסאו, אביה של היימונט אשר נסע לאתיופיה לסעוד את אמו החולה. "מדובר במקום שמרוחק 150 קילומטרים מעיר מרכזית ודאגנו שיגיעו אליו ויעזרו לו להקדים את שובו לישראל", אמר הבטאמו. עם בני המשפחה נמצא בכל רגע צוות שמעניק להם ליווי נפשי ורגשי. להיימנוט עוד ארבע אחיות ואח פעוט. אחיותיה ממשיכות לצאת מדי יום ללימודים בבית ספרן מתוך ראיה כי חשוב שישארו במסגרת החברתית והחינוכית שלהן.

פעילויות להפגת המתח נעשות גם עם בני הנוער והילדים שמתגוררים במרכז הקליטה ונערכה אסיפה לכל תושבי המקום. "כל דואגים לשלומה היימנוט ועוטפים את משפחתה", אמר הבטאמו. הוא ציין כי הוא ועמיתיו מלאי הערכה נוכח הפעילות המאומצת של המשטרה ושל מתנדבים מרחבי הארץ, בניסיונות למצוא את היימנוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully